На державний ПриватБанк скаржаться українці за те, що списує кошти з банківських карток без відома своїх клієнтів.
Про це пише "Апостроф", посилаючись на повідомлення на сайті Мinfin.
Випадок описала клієнтка банку. За її словами, уночі з карти було знято інтернет-платіж в користь AWS EMEA (aws.amazon.co) на суму 3558,21 грн. Тоді як вона такого платежу не здійснювала і дані карти нікому не передавала.
До всього - оператор банку пообіцяв оформити заяву на повернення коштів, однак так цього і не зробив. Подальші спроби викликати оператора були проігноровані.
"Прошу пояснити мені, як з карти, на якій закрита оплата в інтернеті та виключена подвійна конвертація, відбулося списання? Прошу розібратися в даній ситуації. І пояснити, чому мене ігнорують. Та створити заяву на повернення коштів", - зауважила вона.
На скаргу співробітники Приватбанку зазначили, що така операція можлива тільки у випадку, якщо дані картки були введені на сторонньому сайті.
"Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. Якщо оплата не є ризиковою, інтернет ліміт для неї не потрібен і не буде задіяний при проведенні платежу", - йдеться у повідомленні.
У банку перепросили за дану ситуацію та пообіцяли провести роботу з фахівцем, щоб уникнути подібних негараздів у майбутньому. Що ж до повернення коштів, то співробітники банку повинні оформити заявку.
Раніше ми писали, що ПриватБанк блокує картки бійців ЗСУ з пропискою в Донецькій та Луганській областях.