Клієнт ПриватБанку поскаржився, що банкомат залишив його без грошей, а раніше в іншого українця "вкрав" гроші термінал цього банку.
Про ситуацію стало відомо з розділу "Відгуки" на сайті "Мінфін".
Інцидент стався 12 жовтня, і таке з ним, за словами клієнта, не вперше.
"Знімав у банкоматі 4000 грн, знову в їхньому банку якась проблема і банк гроші списав з картки і не видав, ця історія з цим горе-банком у мене вчетверте на 7 місяців, в черговий раз я без грошей і повинен чекати коли вони там розберуться. Чому я як клієнт завжди в мінусі?" - обурюється чоловік.
Читайте також: ПриватБанк подвоїв комісію за перекази: за що доведеться платити більше
У ПриватБанку відбулися стандартною відповіддю з вибаченнями та обіцянками розібратися.
"Вибачаємося від імені банку за можливі незручності. Для прийняття рішення щодо заявки нам необхідно отримати звіт про залишок коштів на пристрої, інкасувати його. Ми намагаємося встигнути дати відповідь у обіцяний вам термін", - йдеться у відповіді ПриватБанку.
Як повідомляв "Апостроф", ПриватБанк обмежив своїм валютним вкладникам максимальну суму видачі готівки з рахунку до 1 тисячі доларів та 1 тисячі євро на день.