RU  UA  EN

Пʼятниця, 3 травня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Політика

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

2 травня

Всі новини

Скандали, протести і нуль виконаних обіцянок: журналісти оцінили "роботу" міністра Криклія

У Кабінеті міністрів України серйозно обговорюються звільнення глав міністерств через нещодавне прохання президента Володимира Зеленського "знайти слабкі місця і замінити" окремих міністрів. При цьому питань не виникає до роботи міністра інфраструктури Владислава Криклія, що викликає підозри у журналістів.

Про це йдеться в матеріалі "Апострофа": Кандидат на заміну, або про особливості урядового імунітету.

Так, журналісти вказали, що Криклій не входить ні в групу Банкової (оточення президента), ні до пов'язаних з іноземними інвесторами чиновників, що дозволяє йому відсторонитися від політичної боротьби між ними.

Слід зазначити, що за період своєї роботи міністр підписав такі документи: Меморандум про взаєморозуміння між Міністерством інфраструктури, Укрзалізницею та компанією Wabtec (GE Transportation) з купівлі партії нових локомотивів General Electric; Меморандум про взаєморозуміння між "Укрзалізницею" і китайською компанією CRCC; Меморандум про взаєморозуміння з залізничним оператором Німеччини Deutsche Bahn (через який стався скандал з розголосом прем'єр-міністром нюансів ще не укладеного контракту). Всі зазначені документи глобально не виправили ситуацію, а лише заморозили проблемні питання.

Також в кінці 2019 року Криклій повідомив про створення транспортного порталу електронних послуг, що потім призвело до зупинки перевезень - сервіс виявився нефункціональним.

Бездіяльність міністра з питання автоперевезень призвело до створення страйкового комітету, той виступив з погрозами заблокувати дороги.

Ресурс "Слово і діло" "підрахував" виконані обіцянки Криклія з моменту його надходження на посаду. За інформацією журналістів, їх не виявилося жодного.

"Кожен день перебування Криклія на посаді міністра інфраструктури посилює проблеми галузі. Від розвитку інфраструктури залежить, чи зможе українська економіка модернізуватися, і реалізувати свій потенціал. Є шанс провести ротацію на посаді міністра інфраструктури. Якщо ж цього не станеться, Кабмін, в кінцевому підсумку, буде відправлений у відставку. Посада глави МІУ - ключова для успіху Уряду", - підводять підсумок журналісти.