Об'їзна траса Сімферополя Дубки – Левадки, яку відкрили у 2019 році із гарантією на 8 років, почала руйнуватися. Зі схилів по обидва боки траси сповз ґрунт, а вздовж траси утворюються або ями, або провали, крізь які проступають ємності для водозабору.
Про це повідомляють Крим.Реалії.
За словами ексміністра ЖКГ Криму у 2010-2011 Миколи Порицького, руйнування траси відбувається через порушення технології. Будівництво траси велося поспіхом, при цьому шляховики не ущільнили ґрунт.
"На "Великому будівництві" такого не допускають. Я часто мотаюся Україною, і саме ті водостоки... Ну, це неправильно зроблено, технологічно неправильно. Бетонні блоки, плити, бордюри їх просто позмивало. Тобто, бетону там практично немає. На чому це трималося?" – каже ексміністр.
На будівництво 9-кілометрової дороги витратили понад 6 мільярдів рублів, це близько 2 млрд 200 млн гривень. Для порівняння, Укравтодор на будівництво 1 кілометра дороги першої категорії витрачає 170 млн гривень.
Таким чином Україна побудувала б об'їзну Сімферополя приблизно за 1 мільярд 530 мільйонів, що на 670 млн гривень дешевше, ніж витратили в тимчасово окупованому Криму.
На думку російського експерта з безпеки доріг Костянтина Крохмаля, неякісні дороги будують через корупцію та відсутність правильного менеджменту.
"І в Криму дороги пливуть, і в середній смузі Росії, і у Владивостоку пливуть, і скрізь пливуть. І тут не в регіоні справа. Справа саме у тих людях, які за них відповідають", – вважає Крохмаль.
Як зазначається, нещодавно у Криму почала просідати і траса "Таврида", а разом із нею – тротуари та паркани місцевих мешканців.
"Ширина просідання 3 метри та довжина 5 метрів. Автомобілі на цьому провалі стрибають на швидкості 90 кілометрів на годину. Ви потрапляєте в цю "хвилю", виходить подібно до трампліну, і можна дуже легко втратити управління", – зазначає кримський блогер Євген Щепинський.
Нагадаємо, в Україні за програмою президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" вже було відновлено майже 13 тис. км доріг.