Однією з головних причин масової загибелі українців у ДТП по всій країні є системні проблеми в роботі "Укртрансбезпеки".
Про це в інтерв'ю "Апострофу" заявив президент Всеукраїнської громадської організації "Асоціація безпеки дорожнього руху" Михайло Берлін.
"Два роки тому "Укртрансбезпеку" очолила людина (Михайло Ноняк, - ред.), яка ніколи не займалася транспортом. Він був активістом і революціонером. І перше, що він почав робити - налаштовувати всю систему інспекторів на збір грошей. Він не займався вибудовуванням системи контролю безпеки, а кожному підлеглому ставив завдання принести гроші", - зазначив він.
За словами Берліна, вся величезна система думала, як заробити грошей. Ноняка нарешті звільнили, але за два роки система була розвалена, і сьогодні ми маємо такі ДТП.
"І такі речі будуть відбуватися масово, тому що система розвалена, а підсумок - смерті людей", - підкреслив він.
У той же час Берлін зазначив, що масові облави на перевізників і стихійні автовокзали зараз істотно не змінять ситуації.
"Пошумлять, покричать і забудуть, як забули з Кривим Рогом. А що повинно бути в системі пасажирських перевезень? Вся діяльність перевізників ліцензується. Ліцензії видає "Укртрансбезпека". Щоб отримати ліцензію, потрібно виконати певні вимоги. Наприклад, перевізник їх виконав і почав працювати. Але проходить час, і перевізник запустив умови роботи, щось недоробив, але ж виконання ліцензійних умов має перевірятися. Обов'язково. Всі автопарки України повинні бути контрольовані", - сказав експерт.
Він підкреслив, що за кожним інспектором "Укртрансбезпеки" має бути закріплена певна кількість автопарків, за які він персонально відповідає.
"І, якщо щось відбувається, то є Іванов, який за це відповідає. Значить, він недопрацював і допустив порушення ліцензійних умов. Ось це професійний підхід", - підсумував Берлін.
Більше читайте в матеріалі "Апострофа": Інакше завтра загинуть люди: як запобігти смерті на дорогах України.