Через поломку нового експреса "Київ-Бориспіль" українцеві Даніелю Беккеру, який через НП запізнився на літак, повністю компенсували вартість нового квитка.
Про це повідомляє Громадське.
Виявляється, за словами Беккера, з ним після інциденту зв'язалося керівництво Укрзалізниці та пообіцяло повністю компенсувати всі витрати, щоб "закрити це питання якомога раніше".
"Я ночував у друзів у метро "Вокзальна". Ось чому і вирішив їхати новим експресом... Після того вранці мені викликали машину додому, привезли в Укрзалізницю. Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка в гривнях за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів (саме стільки Беккер витратив на новий квиток - ред.). Потім машина з водієм, який виділив УЗ, відвезла мене в аеропорт. Тепер я чекаю виліт", - розповів українець.
Він уточнив, що через цю затримку пропустив один робочий день, "однак з огляду на обставини, на роботі зрозуміли".
Уточнюється, що Беккер працює в Австралії. З Києва він летів туди через Доху (Катар). Квиток на пересадку йому також змінили.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в мережі показали фото і відео першого запуску нового експреса "Київ-Бориспіль".