RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Суспільство

Новини

22 грудня

Всі новини

"Укрзалізницю" другий день кошмарить через проблеми з квитками: показове фото

У Києві пасажири "Укрзалізиці" не можуть отримати квитки, які купили через онлайн-сервіс.

Про це повідомляє інформаційне агентство "Укрінформ".

Через проблеми в системі на центральному залізничному вокзалі столиці утворилися величезні черги. Люди, які придбали квитки онлайн протягом декількох днів, не можуть їх отримати в касах. Також пасажири скаржаться, що їх викуплені квитки через деякий час знову з'являлися в онлайн-продажу.

"Вчора купував квитки на сайті "Укрзалізниці", оплатив, прийшла СМС-ка з банку, що гроші зняті, але самих квитків так і не побачив. Знову заходжу на сайт "Укрзалізниці" і бачу, що ті квитки, які кілька хвилин тому бронював і купував, значаться як вільні. Ще раз викуповую їх, на цей раз квитки надійшли на пошту. Виходить, що гроші в першому випадку "в трубу"?! "- розповів один з таких пасажирів, Дмитро.

Інша пасажирка також зазначила, що оплатила квитки і банк, за її даними, підтвердив цю транзакцію, але квитки не надійшли, а вже через кілька хвилин оплачені нею місця в поїзді були виставлені як вільні.

"У той же час на брифінгу в середу директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів ВАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан заявив, що сервіс онлайн-продажу квитків Укрзалізниці працює в штатному режимі, і з боку залізниці ніяких "завислих" платежів немає", - йдеться в повідомленні.

Як повідомляв "Апостроф", через величезні черги біля залізничних кас, які виникли в результаті збою в програмі онлайн-продажу квитків в "Укрзалізниці", кілька десятків пасажирів не встигли на свій потяг. Також пасажири "Укрзалізниці" розлючені відсутністю квитків на курортні напрямки в передноворічні дні.