RU  UA  EN

Субота, 4 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

4 травня

Всі новини

Люди в гніві: компанія Ахметова влипла в історію з шахрайством

Абоненти компанії "Укртелекому" не можуть розірвати з нею договори на обслуговування. У Києві співробітники компанії закрилися в будівлі сервісного центру і без пояснення причин не хочуть впускати всередину клієнтів. Подібним чином недавно вчинили і співробітники філії компанії в Луцьку.

Про це повідомляє "Апостроф" з посиланням на "Суспільне".

Як розповів один з клієнтів "Укртелекому", останнім часом у нього перестали працювати послуги інтернету і телефонного зв'язку, що надаються столичною філією компанії. Він подзвонив на гарячу лінію "Укртелекому" і оператор направив його в сервісний центр, який розташований в Києві на Оболоні за адресою проспект маршала Малиновського, 19-А.

Приїхавши, він виявив, що центр обслуговування закритий, а у будівлі зібралися абоненти з такою ж проблемою. Сервіси компанії у користувачів не працюють більше місяця, але рахунки за їх оплату надходять, тоді як розірвати договори з компанією клієнти не мають можливості.

При цьому на дверях сервісного центру "Укртелекому" висить табличка з оголошенням про те, що компанія "тимчасово не приймає клієнтів" через карантин, однак всередині перебувають співробітники без масок.

У відповідь на спроби абонентів потрапити всередину будівлі для отримання пояснень, співробітники викликали приватну охорону, щоб вона вивела людей з бізнес-центру, де розташований офіс Укртелекому.

Обурені клієнти викликали на місце події поліцію, яка зареєструвала колективну заяву з приводу шахрайства та поїхала.

Схожа ситуація сталася в Луцьку, де працівники "Укртелекому" відмовлялися приймати заяви на розірвання договорів і погодилися зробити це тільки після втручання поліції.

Разом з тим, в "Укртелекомі" повністю заперечують проблему.

"Укртелеком продовжує свою безперервну діяльність в умовах карантину, обслуговуючи тисячі абонентів, які звертаються в компанії по різних каналах комунікації щодня - відвідавши відкритий Центр обслуговування абонентів, зателефонувавши в контакт-центр, заповнивши форму зворотного зв'язку на сайті компанії в розділі "Допомога" або написавши в особисті повідомлення на сторінці Укртелеком в соціальній мережі Facebook ", - запевнила прес-служба компанії.

Як повідомляв "Апостроф", з початку 2020 року "Укртелеком" підняв тарифи на обслуговування абонентів.