У Міністерстві інфраструктури заявили, що техогляд транспортних засобів в Україні може запрацювати з 2022 року - водії тих автомобілів, які не пройдуть перевірку, повинні будуть усунути несправності, до цього пересуватися на них вони не зможуть.
Як пише "24 канал", зараз в Україні близько 7 млн легкових автомобілів, більше 90% з них не проходять обов'язковий технічний контроль (ОТК).
З огляду на те, що ціна проходження ОТК у нинішньому році становить 1000-1300 грн, то повернення техогляду збільшить попит на послугу і ціни на неї. Таким чином, повернення техогляду означає створення нового внутрішнього ринку обсягом до 10 млрд грн.
Перший заступник начальника Головного сервісного центру МВС України Юрій Смольянінов зазначив, що в багатьох старих моделях авто не передбачені каталізатори, вони не мають шансів пройти перевірку. Таких машин близько 2,5-3 мільйонів.
Приблизний перелік транспортних засобів, які підлягають техогляду в обов'язковому порядку:
- Комерційні автомобілі - в залежності від виду.
- Легкові авто старше 4 років - кожні два роки.
- Таксі старше 1 року - постійно.
- Автобуси старше 1 року - кожні півроку.
- Вантажні авто до 3,5 тонн старше 4 років - кожні 2 роки.
- Трактори старше 4 років - кожні 2 роки.
- Автомобілі, що перевозять небезпечні вантажі, старше 1 року - кожні півроку.
- Мототранспорт з об'ємом двигуна понад 125 куб. см, старше 2 років - кожні 2 роки.
- Спецтранспорт старше 1 року - щорічно.
Перевіряти в авто будуть двигун, гальма фари, колеса, несправності можуть стати приводом для заборони на пересування.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що у Верховній Раді зареєстрували кілька законопроектів, які можуть істотно ускладнити життя українським водіям.