В Україні до кінця року планують посилити швидкісний контроль на дорогах. На поліцейські автомобілі будуть встановлюватися спеціальні прилади вимірювання швидкості.
Про це розповідають Vesti.ua.
За словами голови Державного агентства інфраструктурних проектів ( "Укрінфрапроект") Кирила Хом'якова, система автофіксації - це не тільки стаціонарні комплекси, а й пересувні. Тому найближчим часом буде запущений пілотний проект з фантомних автомобілів.
"Ми в цьому році запускаємо пілотний проект з фантомних автомобілів. Тобто оснащення поліцейських автомобілів спеціальним приладом, який дозволяє фіксувати порушення швидкісного режиму в русі. До кінця року буде поставлено чотири автомобілі з відповідним обладнанням", - зазначив він.
Крім того, за словами Хом'якова, відомство завершує роботу над синхронізацією різних реєстрів. Це дасть можливість уникнути ситуацій, коли водія неможливо притягнути до відповідальності через відсутність в загальній базі.
"Наприклад, була проблема з автомобілями на іноземних номерах. Їх не було в базах і не було кого притягати до відповідальності. Незабаром і вони будуть штрафуватися, а разом з ними і військові автомобілі, і так далі. Додатково система буде приєднана до семи реєстрів ", - розповів він.
Можливо, саме відсутністю синхронізації баз може пояснюватися цікавий факт: за весь час роботи камер жодна з 187 машин, що належать автобазі ВР, не отримала штраф за перевищення швидкісного режиму.
Також посилять контроль за тверезістю водіїв. За словами голови Комітету ВР з питань правоохоронної діяльності Дениса Монастирського, планується ввести так звані профілактичні вибіркові зупинки. Цей пункт вже пройшов комітет, хоча і викликав бурхливу дискусію. Ймовірно, це питання також викличе суперечливу реакцію і в залі ВР.
"Це дуже складний вибір. По-перше, парламент вже не раз посилював відповідальність за дане правопорушення. Але ми бачимо, що це не є визначальним. Люди все одно їздять нетверезі. Навіть якщо ми встановимо реальний термін, як в деяких штатах США, навряд чи це стримає. Тому моя особиста думка: якщо вибирати між двох зол, то краще вибрати перевірки", - пояснив він.
Крім того, влада хоче посилити відповідальність за велике перевищення швидкісного режиму.
"Спершу ми планували підвищувати штрафи навіть за незначне підвищення - від 20-50 км. Але потім було вирішено, що потрібно дати людям звикнути. Якщо ж говорити про порушення понад 50 км, то штраф ми хочемо збільшити" - сказав Монастирський.
Як повідомляв "Апостроф", на початку грудня камери системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху почали фіксувати їзду автомобілів смугою громадського транспорту.