RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

"Доцент" відповів як справжній професор: азовець не піддався провокації російської пропаганди

Український військовополонений "азовець" Владислав Дутчак "Доцент", якого евакуювали разом з іншими українськими захисниками з Маріуполя до ОРДЛО, відповів на всі запитання російського пропагандиста, не піддавшись на його провокації та намагання скомпрометувати українського бійця.

Про це повідомив Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки SPRAVDI на своєму каналі у Telegram.

На відео, на яке записував його російський пропагандист, "Доцент" спростував причетність його полку до масових поховань у багатостраждальному Маріуполі.

"Цього не може бути", - наголосив він.

Також молодший сержант полку "Азов" зазначив, що безпосередньо у бойових діях участі у війні не брав, оскільки відповідає за гуманітарний напрямок розвитку полку "Азов". Дутчак читав лекції особовому складу з військової історії світу та України. За його словами, він привчав військовослужбовців до критичного мислення.

Крім того, "азовець" назвав мешканців "ЛДНР" українцями.

"Безумовно, серед них є люди, які помиляються у своїх поглядах, але це українці такі ж, як і ми. Рано чи пізно ми знайдемо з ними спільну мову. Якщо ми не зможемо знайти спільну мову, то я сподіваюся на те, що мої діти та їхні діти знайдуть спільну мову", - заявив Дутчак.

Раніше ми писали, близько 8 тисяч українців, яких незаконно вивезли окупанти з Маріуполя постійно піддаються тортурам та знущанням у "фільтраційних таборах", а також їх готують до "мобілізації" до лав незаконних збройних формувань ОРДО, щоб вони воювали проти свого народу.

Нагадаємо, президент України Володимир Зеленський запевнив, що українських захисників з маріупольського заводу "Азовсталь", яких 16 травня почали евакуювати на тимчасово окуповану територію Донецької області, заберуть додому. Український лідер сподівається на обмін полоненими за посередництва міжнародної спільноти.