З 15 липня в Україні набули чинності нові правила надання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі.
Про це повідомили в пресслужбі ПФУ.
Тепер страхувальник або уповноважний представник може надавати відомості про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, які відсутні у реєстрі застрахованих осіб.
Щоб створити електронну трудову книгу потрібно надати відомості, це можна зробити так:
- у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.
Важливо зауважити, що відомомсті про трудову діяльність працівника подаються тільки один раз, а повторне подання можливе лише за умови виправлення неточних даних.
"Відомості про трудову діяльність застрахованої особи в електронній формі подаються в будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Закону України від 05 лютого 2021 року No 1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі".
З урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до частини першої статті 26 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" залишилося два і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01 липня 2000 року", - доповнили у ПФУ.
Раніше "Апостроф" повідомляв, як перейти з одного виду пенсій на інший, не виходячи з дому.