RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

У деяких регіонах України збої у роботі великих мобільних операторів

У вівторок, 1 листопада, в роботі операторів мобільного зв'язку "Київстар" та "Водафон" сталися масштабні збої. З проблемами зіткнулися абоненти у низці регіонів країни, зокрема в Києві.

Про це інформує "Апостроф" із посиланням на повідомлення користувачів та компаній у соцмережах.

Читайте також: Що робити, якщо після відключення світла зник мобільний зв'язок: інструкція

Зокрема, клієнти Київстару були позбавлені низки сервісів: не працював мобільний та домашній інтернет, виникли проблеми із поповненням рахунків, не було навіть основної послуги - мобільного зв'язку.

Примітно, що незначні проблеми у роботі компанії були і вчора, однак компанія ніяк це не прокоментувала. Сьогодні її представники вибачилися за завдані незручності і пояснили, що виникли "тимчасові обмеження в інформаційних системах компанії". Пізніше у компанії додали, що це питання вирішили фахівці.

У Київстар зазначили, що використовують усі технічні можливості, щоб забезпечити роботу базових станцій в умовах відключення електроенергії через аварії або планові роботи. Зокрема, частина базових станцій компанії обладнані джерелами автономного живлення, які, залежно від навантаження на мережу, можуть працювати 3–4 години. Якщо за цей час подача електроенергії не відновлюється, компанія для продовження роботи базових станцій використовує пересувні дизель-генератори.

"Для роботи обладнання в технології, яка забезпечує передачу даних через мережу інтернет потрібні потужності, які іноді неможливо задіяти в аварійному режимі, тож пріоритет надається технологіям, які використовуються для здійснення дзвінків аби ви не втрачали зв’язок", - зазначили у компанії.

Раніше ми писали, що на випадок вимкнення світла в Україні планують запустити публічний автономний інтернет.