Клієнти Ощадбанку, яку отримують пенсію або соціальну допомогу серед ВПО, змушені будуть пройти процедуру фізичної ідентифікації в банку – для цього необхідно буде з 1 вересня особисто звернутися до будь-якого із відділень установи.
Про це йдеться на сайті банку.
Варто зазначити, що цю вимогу скасували через карантинні обмеження, пов'язані з пандемією COVID-19 і тепер знову відновлюють.
У разі непроходження фізичної ідентифікації видаткові операції за картковим рахунком в Ощадбанку зупинятимуться.
Читайте також: "Ощадбанк" заблокує картки частині пенсіонерів: що треба знати про зміни з 1 вересня
"Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 637 від 05.11.2014 пенсіонерам — внутрішньо переміщеним особам, які мають електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), та одержувачам соціальної (адресної) допомоги — внутрішньо переміщеним особам необхідно проходити фізичну ідентифікацію у Ощадбанку кожні шість місяців. До отримання ЕПП пенсіонери — внутрішньо переміщені особи повинні проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні три місяці", — йдеться у повідомленні.
Для ідентифікації внутрішньо переміщена особа повинна звернутися до Ощадбанку з наступними документами:
- паспортом або іншим документом, що засвідчує особу;
- основною платіжною карткою або основним електронним пенсійним посвідченням.
Раніше "Апостроф" писав, як скасувати переказ грошей з картки на картку.
- Вас може зацікавити:
Шахраї "полюють" у соцмережах за картками українців: названо топ-схеми
Перекази з карток польських та німецьких банків у Приват24: для українців зробили приємний сюрприз
В Україні почали блокувати рахунки клієнтів великого банку: що сталося і як уникнути обмежень