Зібраний 30-кілометровий "цар-потяг" у Донецькій області міг бути створений в якості оборонної лінії проти майбутніх українських наступів.
Про це повідомляє Інституту вивчення війни (ISW) та DeepState.
Читайте також: Окупантів залишили без "очей": прикордонники знищили комплекс Муром – П, відео
У дописі Telegram-каналу DeepState йдеться про те, що безперервна конструкція з товарних вагонів тягнеться по гілці від залізничного вокзалу в Оленівці до Волновахи та налічує близько 2100 вагонів різного типу.
"Це є дуже специфічною інженерною спорудою, ефективність якої оцінити складно. Задумка зрозуміла — перешкода для просування Сил Оборони. ЇЇ цілком можна розглядати як окрему лінію оборони, адже пошкодити, зрушити чи підірвати 30-кілометрову масу металу вкрай важко, а рух техніки через таку заваду без пробиття коридору неможливий", — вказано в дописі.
Зазначається, що супутникові знімки від 10 травня 2023 року та 6 і 10 лютого 2024 року свідчать про наступне: за останні дев’ять місяців російські війська побудували довгу лінію вагонів, що простягнулася від окупованої Оленівки до Волновахи.
На радарних знімках помітні загальні масштаби цього утворення.
Повідомляється, що зведення цієї конструкції почалось у липні 2023 року. Для її побудови міг використовуватись рухомий склад, украдений із тимчасово окупованих територій.
Варто вказати, що залізнична лінія між Оленівкою та Волновахою розташована приблизно за шість кілометрів від лінії фронту, яка, за оцінками ISW, проходить на південний схід від Новомихайлівки й перебуває на відносно неактивній фронтовій ділянці в момент, коли російські війська почали будівництво.
Нагадаємо, раніше "Апостроф" уже повідомляв проудар українських БПЛА по Усть-Лугу.
- Вас також може зацікавити:
Нові призначення в ЗСУ: що відомо про генералів, що замінили Сирського, Наєва і Миргородського
Мінус "Урал" і група прикордонників: РДК показав кадри свіжого рейду на Брянщину
Перезавантаження армії, день четвертий: все, що відомо про кадрові зміни в ЗСУ