Скорочення поставок автомобільним транспортом через проблеми з перетином кордону українськими далекобійниками не призведе до колапсу на вітчизняному ринку пального.
Про це йдеться у матеріалі "Апострофа".
Читайте також: Нафтотрейдерів карають за жадібність: кого з далекобійників можуть мобілізувати на кордоні
У зв’язку з набуттям чинності закону про мобілізацію деякі автоперевізники прогнозують проблеми на ринку автомобільного палива, яке майже в повному обсязі імпортується в Україну.
Проте колапсу з пальним не буде.
"Якщо справді виникнуть проблеми з перетином кордону, підприємства знайдуть вихід, — сказав "Апострофу" експерт "Нафторинку" Олександр Сіренко. - Зрештою, способи розв'язування таких проблем вже відомі ще з тих часів, коли українські фури мали проблеми із в'їздом до ЄС через невідповідність екологічним нормам".
Як би найближчим часом не склалася ситуація на кордоні, експерти не очікують значних проблем із постачанням пального.
"Пальне поставляється в Україну різними видами транспорту, і на автотранспорт припадає лише близько 15% цього потоку. Тож навіть якщо ці перевезення повністю зупиняться, залізниця легко перекриє недостачу. До того ж вони точно не припиняться повністю, оскільки відповідальні перевізники, які працювали "по-білому", забронювали своїх водіїв та продовжуватимуть спокійно працювати", - пояснив виданню директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн.
Дещо інакша ситуація зі скрапленим газом – автотранспортом поставляється близько третини цього палива. Проте і з цим не має бути серйозних проблем, кажуть експерти, хоча певна турбулентність деякий час не виключена.
Детальніше читайте в матеріалі "Апостроф": Мобілізація водіїв: чи чекає на Україну паливна криза
- Вас також може зацікавити:
ТЦК "заблокують" водіїв-міжнародників: чи буде катастрофа з пальним в Україні
Далекобійники почали протест через новий закон про мобілізацію: відео і всі подробиці
Нові правила мобілізації в Україні: що зміниться з 18 травня