Після хакерської атаки, яка зруйнувала частину інтелектуальної IT-інфраструктури мобільного оператора "Київстар", проблеми з обслуговуванням клієнтів виникли у Lifecell та Vodafone.
Про це повідомляє "Апостроф" із посиланням на пресслужби компаній.
Читайте також: Масштабний збій у "Київстар": чи можна переключитися на іншу мережу і що робити
"Друзі, у нас суттєво збільшилася кількість звернень до кол-центру, соціальних мереж та інших каналів комунікації. Саме тому деяким з вас доводиться чекати нашої відповіді трохи довше", - зазначили в Lifecell.
Водночас зазначається, що робота мобільної мережі стабільна.
"Труднощі можуть бути пов'язані з поповненням рахунку, активацією нових абонентів, сайтом або додатком. P.S.:Kyivstar, тримайтеся!", - додали в пресслужбі.
"Друзі, через велике навантаження на наші канали обслуговування сьогодні у деяких з вас можуть бути обмеження у використанні цих каналів. При цьому з мобільними послугами все гаразд, мережа працює як завжди, не переживайте", - підкреслили у Vodafone.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що спочатку планувалося, що зв'язок відновиться через 4-5 годин.
- Вас також може зацікавити:
Збій "Київстару" паралізував пів країни: що сталося і коли чекати повернення зв’язку
"Відчуття, що нас Бог за щось карає": мережа вибухнула мемами через збій "Київстару"
Не "Київстаром" єдиним: в одному з найбільших банків України заявили про хакерську атаку