Хоча на дворі лише жовтень, але насправді зима не за горами й розпочнуться одвічні проблеми автомобілістів, як відкопати машину з кучугуру та прогріти її пошвидше.
"Апостроф" розповідає, як не нашкодити своїй "ластівці" під час прогріву двигуна.
Водії з маленьким досвідом спершу запускають мотор, щоб автомобіль прогрівався, а самі починають зчищати сніг зі скла, відкопувати колеса чи просто курити, чекаючи.
Читайте також: На різний смак та бюджет: топ-11 найкращих автомобілів для суворих зим
Але це зайве витрачання часу, яке, до того ж, шкодить траснпортному засобу. Коли двигун працює на холостих обертах, на нього здійснюється чимале навантаження. На деяких моторах, де гільзи циліндрів зроблені зі сплаву силуміну, з часом можуть з’явитись подряпини через маленький тиск мастила на стінках. Й привіт "капремонт"! Треба одразу починати рух на невеликій швидкості. й двигун прогріється сам собою.
Не треба з силою смикати безрамкові дверцята, які примерзли, адже автівка може залишитись без скла. У таких автомобілях скло спочатку потрібно трохи опустити й лише потім відкривати двері. Відігріти скло можна за допомогою теплої, не гарячої води. Можна поливати скло рідиною, слідкуючи, щоб волога не потрапила на замок дверцят, й таким чином через деякий час можна потрапити у салон.
Не потрібно вмикати вентилятор на максимум, аби прогріти салон. Якщо рано увімкнути обігрів на повну потужність, тоді двигун буде прогріватися ще довше, адже все тепло він віддаватиме всередину.
Коли температура на вулиці опустилася до позначки -15 градусів, не поспішайте запускати двигун, яки працює на "дизелі". Просто провертайте ключ, щоб включити запалювання. На панелі приладів повинна загорітися своєрідна "спіралька". Це означає, що розпочався процес прогріву свічок. Як тільки вона згасла, вимикайте запалювання та повторюйте цей процес ще 4-5 разів. Після цих маніпуляцій автівка має запуститися набагато легше.
Нагадаємо, раніше "Апостроф" розповідав, як водіям адаптовуватися до суворих умов водіння взимку.