RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Суспільство

Новини

24 листопада

Всі новини

Як підготувати акумулятор авто до зимового періоду: важливі моменти

Кожен автовласник повинен підготувати свою машини до зими, зокрема, приділити увагу акумуляторній батареї (АКБ).

Про те, як підготувати акумулятор авто, що перебував кілька років в експлуатації, розповіли в АвтоЦентрі.

Як очистити АКБ

Корпус акумулятора авто треба почистити від бруду, олії та металевого пилу. Наприклад, розлитий електроліт треба протирати ганчіркою, змоченою в 15-20% розчині питної соди, а потім сухою. Це унеможливить саморозряд батареї через витік струму забрудненням на корпусі.

Читайте також: Готуємо авто до зими: сім важливих порад водіям

Крім того, очищувати потрібно й окислені клеми АКБ і струмознімні проводи за допомогою наждачної шкіри. Потім змастити солідолом, аби забезпечити надійну роботу стартера й зменшити ймовірність подальшого окислення контактів.

Як підвищити енерговіддачу АКБ

За низьких температур варто збільшити щільність електроліту на 0,01-0,02 г/см3, але не більше за 1,28 г/см3 для української кліматичної зони, щоб процес сульфатації пластин не прискорювався. У визначенні щільності електроліту допоможе ареометр.

Якщо ж ваший акумулятор уживаний або повністю розряджений, то його варто піддати контрольно-тренувальному циклу, який відновить працездатність батареї і визначить її придатність для використання.

У разі, коли немає можливості зробити контрольно-тренувальний цикл, то можна повністю зарядити акумулятор, знятий з авто, від зовнішнього зарядного пристрою, а потім коригувати щільність електроліту в усіх банках (щільність вище за норму - долити дистильовану воду, нижче - електроліт щільністю 1,4 г/см3).

Чим утепилити акумулятор

За низьких температур, наприклад, -15 градусів ємність акумулятора може зменшитися на 50%. При цьому з роками АКБ і так втрачає ємність. Тому для працездатності акумулятора його треба утеплити.

Найпростіший варіант - вкрити чохлом, зробленим із теплоізоляційного матеріалу товщиною 15-30 мм, АКБ під капотом авто. Однак варто ще подбати про отвори для ветиляції, аби не накопичувалася вибухонебезпечна воднево-повітряна суміш.

Раніше "Апостроф" повідомляв про головні моменти в підготовці автомобіля до зими.