Найпоширеніша причина ДТП в Україні - порушення правил дорожнього руху. Натомість частка аварій, спричинених неналежним технічним станом автомобіля вкрай незначна.
Про те, чи на часі зараз запровадження техогляду для легковиків, розповідає "Апостроф".
За словами засновника порталу dtp.kiev.ua Владислава Антонова, зобов'язувати водіїв проходити обов'язковий техогляд у розпал війни недоцільно.
Читайте також: Які документи потрібні для техогляду авто: опубліковано список
"На цей фактор припадає дуже незначна частина аварій: буквально частки відсотків. Основними ж причинами є порушення правил дорожнього руху (водіння в нетверезому стані, перевищення швидкості, недотримання дистанції), помилки водіїв, недоліки інфраструктури (розвороти на швидкісних трасах, відсутність чи несправність світлофорів, перехрестя без позначення пріоритетності проїзду чи регулювання тощо). І на жодну з цих причин наявність чи відсутність техоглядів не впливає", - пояснив він.
Крім того, комерційні автомобілі, які експлуатуються в інтенсивному режимі, ще раніше повинні були обов'язково проходити техогляди, щоб зменшити ризик ДТП.
"І це правильно, оскільки ймовірність несправностей, які впливають на безпеку руху, там набагато вища. Наприклад, у Києві були випадки, коли в маршруток під час руху відвалювалися колеса, і одного разу таке колесо навіть убило людину. Водночас з приватним автотранспортом подібні аварії трапляються дуже рідко", - додав Антонов.
Більше читайте в матеріалі "Апострофа": Старше 15 років на звалище: як до України повертається обов'язковий техогляд