RU  UA  EN

Неділя, 5 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

5 травня

Всі новини

Водіям на замітку: скільки можна їздити без заміни мастила в двигуні авто

Автовиробники та працівники СТО лякають автомобілістів про різні технічні проблеми, які можуть виникнути при несвоєчасній заміні моторної оливи, але навіть якщо раз пропустити регламентну заміну олії в атмосферному двигуні, це, можливо, й не призведе до серйозних наслідків.

Про це пише портал mmr.net.ua.

Усі, звичайно, чули історії, як автомобіль спокійно проїжджав понад 50 тис км, не міняючи оливу, і при цьому ТЗ продовжував працювати. Однак у таких випадках йдеться якраз про старі бензинові ДВЗ, які відомі своїм ресурсом витривалості. У випадку із сучасними двигунами такий підхід, безперечно, хибний.

Читайте: Чому в мороз краще не ставити авто на ручне гальмо: досвідчені водії вказали, в чому небезпека

Моторне мастило виконує ряд важливих функцій, таких як зменшення тертя, відведення тепла, захист від корозії внутрішніх поверхонь двигуна, видалення нагару та інших відкладень, а також видалення зносу.

Коли мастило "старіє" і втрачає свої первісні властивості, погіршується його змащувальна здатність, що призводить до посилення тертя між рухомими частинами, що збільшує навантаження на вузли мотора і підвищує ризик поломки. Підвищене тертя може спричинити перегрів, виникнення задир та збільшення витрат палива.

Така олія втрачає свою ефективність й у відводі тепла. Це може призвести до перегріву двигуна. У випадках, коли моторне мастило стає занадто густим, воно може видавлювати сальники, що спровокує витік мастила, створюючи ризик масляного голоду та серйозного пошкодження двигуна.

Через стару оливу нерідко виникає підвищене тертя, яке викликає прискорене зношування металу і утворення додаткових частинок стружки в мастилі. З часом стружка почне вільно циркулювати по системі, діючи як абразив і посилюючи знос деталей, які труться.

На думку експертів, міняти мастило необхідно. як мінімум, за регламентом виробника, тобто кожні 10-15 тисяч кілометрів пробігу. Якщо машина експлуатується у важких умовах, цей інтервал скорочується вдвічі.

Заощаджувати на заміні моторного мастила не варто, оскільки це рано чи пізно призведе до поломки двигуна і вартісного ремонту.

Раніше "Апостроф" повідомляв, чому не можна заливати бензобак до максимуму і як це може зашкодити автомобілю.

  • Вас може зацікавити:

Як правильно зберігати автомобіль взимку в гаражі: поради експертів

Чому акумулятор в авто розряджається "у нікуди": названі п'ять причин

Коли треба міняти гальмівну рідину в авто: названо головні ознаки