З приходом морозів питання безпеки експлуатації автомобіля стає особливо актуальним. Водії повинні уважно ставитися до рекомендацій щодо використання ручного гальма у зимових умовах.
"Апостроф" розповідає, чому взимку не потрібно ставити автомобіль на стоянкове гальмо, і які ризики можуть виникнути.
Читайте також: Готуємо авто до зими: сім важливих порад водіям
Старі моделі автомобілів, такі як Жигулі, Москвичі та Волги, оснащені задніми гальмами барабанного типу. Тому використання ручного гальма в зимових умовах, особливо на нічній стоянці, могло призвести до замерзання гальмівних механізмів. Це зумовлено особливостями конструкції - скупчення вологи між гальмівною колодкою та барабаном під час стоянки могло призвести до утворення льоду, що робить механізм нерухомим.
Зазначимо, що сучасні автомобілі в основному оснащені передніми і задніми дисковими гальмами, що певною мірою знижує ризик примерзання гальмівних механізмів. Дискова система більш ефективно відводить вологу та розсіює тепло, запобігаючи замерзанню.
Але, можливість попадання вологи в критичні компоненти важливо враховувати, особливо в автомобілях, де механізм ручного гальма може бути схильний до зносу і пошкоджень. Замерзлий трос, що з'єднує важіль ручника та механізм приводу колодок, може спричинити проблеми з відпуском гальм. Щоб уникнути неприємних ситуацій в холодну пору року, рекомендується використовувати паркування на автоматичній коробці або залишати автомобіль на передачі в механічній коробці передач. Це дозволить уникнути замерзання гальмівних механізмів та забезпечить можливість безпечного виїзду вранці.
Раніше "Апостроф" писав, коли експерти радять міняти гальмівну рідину в автомобілі.
- Вас також може зацікавити:
Голка в салоні авто: навіщо вона потрібна
Буде багато проблем: чому довгий простий шкодить автомобілю
Навіщо потрібна прищіпка в авто: досвідчені водії розкрили секрет