Всі об'єкти дорожньої інфраструктури Києва, побудовані за радянських часів, через відсутність ремонтних і профілактичних робіт, а також з причини вичерпання ними терміну експлуатації, можуть зруйнуватися в будь-який час, так само, як обвалився Шулявський шляхопровід у Києві. Про це заявив "Апострофу" Микола Дьомін, доктор архітектури, заслужений архітектор України.
"Обвал Шулявського мосту міг статися у будь-який день. Цей міст було побудовано у 1964 році, він є одним з перших великих шляхопроводів, і з тих пір, він практично капітально не ремонтувався. За правилами, такого роду мости, переходи, у віці до 20 років повинні кожні 5 років проходити діагностику. Після 20 років експлуатації - щороку. Тут же цього не відбувається ", - заявив експерт.
Він підкреслив, що історія з Шулявським мостом може повторитися в будь-який час з будь-якою спорудою столиці, у якій налічується близько півсотні шляхопроводів, побудованих в 1980-і рр.
Він зазначив, що головною проблемою таких об'єктів є кліматичні умови.
"Часті переходи через 0 градусів - найстрашніше для залізобетонних конструкцій, тому що утворюються тріщини, проникає вода і замерзає, все розривається. Як тільки з'являються тріщини, треба їх негайно ліквідувати, вони самі собою не розсмокчуться. В іншому випадку - аварія неминуча", - зазначив Дьомін.
Він сподівається, що обвал Шулявського шляхопроводу змусить київська влада звернути увагу на ремонт небезпечних об'єктів.
Нагадаємо, увечері 27 лютого в Києві обвалилася частина Шулявського мосту.