Американські вчені дійшли висновку, що водії-підлітки та водії віком від 65 років є двома віковими групами з найбільшим ризиком потрапити в автомобільну аварію, що створює для них ще більший ризик травмування.
Як передає "Апостроф", про це повідомляє News medical life sciences.
Фахівці Центру досліджень та профілактики травм при Дитячій лікарні Філадельфії проаналізували дані банку даних безпеки та охорони здоров'я штату Нью-Джерсі, який включає всю інформацію про аварії та ліцензування для штату Нью-Джерсі з 2010 по 2017 роки.
З'ясувалося, що і молодші, і старші водії мають найвищий ризик аварій, причому старші водії мають найвищий рівень летальних наслідків серед будь-якої вікової групи, що пов’язано з фізичними змінами у стані їхнього здоров’я.
Крім того, водії всіх вікових груп, які проживають у районах із низьким рівнем доходу, непропорційно представлені у смертельних аваріях, а молодші та старші мешканці цих районів частіше стикаються з фінансовими проблемами при забезпеченні транспортного засобу з ключовими характеристиками безпеки, ніж їхні однолітки в заможних кварталах.
Дослідження показало, що підлітки та старші водії частіше, ніж дорослі середнього віку, їздили на старих автомобілях, які не мали подушок безпеки. Крім того, водії різного віку з районів з низьким рівнем доходу рідше їздили на нових, безпечніших автомобілях.
Також молоді водії з районів із високим рівнем доходу мали на 53% більше шансів їздити на автомобілях з бічними подушками безпеки, а старші водії з районів із високим рівнем доходів мали на 35% більше шансів володіти транспортними засобами з бічними подушками безпеки, ніж старші водії з районів з низьким рівнем доходу.
Як повідомляв "Апостроф", німецький журнал Auto Motor und Sport провів краш-тести відомих марок автомобілів і показав, що станеться з авто внаслідок удару об бетон, що аналогічно зіткненню при ДТП.