Батьки учнів скаржаться, що після переходу на дистанційне навчання успішність їхніх дітей погіршилася. Однак реального дослідження цієї теми не проводилося, які дійсно втрати в навчанні - ніхто не знає, і це найстрашніше.
Про це співзасновниця ГО "Смарт освіта" та ГО "Батьківський контроль", експерт з питань освіти Оксана Макаренко розповіла в ефірі Апостроф Live на Апостроф TV.
За її словами, з моменту переходу на дистанційне навчання з'явилося дуже багато випадків несумлінного навчання.
"Комусь могли батьки допомогти, хтось з дітей реально став краще вчитися або перестав витрачати час на дорогу та зумів зосередитися на тих предметах, які йому цікаві, можливо, з репетиторами поглибив свої знання. Але дуже багато відбувалося випадків недоброчесного навчання, де списували один в одного, де просто включали ZOOM без відео і не були присутні на уроці, не слухали", - розповіла Макаренко.
Як зазначила експертка, невідомо наскільки реально погіршилися оцінки і з яких предметів, тому що ніхто не проводив дослідження.
"І дуже шкода, тому що були обіцянки від МОНу, що ця ситуація буде вивчена, що протягом літа або на початку року педагоги наздоженуть ці втрати в навчанні дітей", - сказала вона.
Макаренко також додала, що в Європі дослідження показало близько 30% втрати в реальних знаннях учнів щодо докарантинного періоду.
Нагадаємо, переважна кількість батьків українських школярів негативно ставляться до дистанційного навчання, оскільки воно не дуже добре було організовано на карантині, що загрожує виникненням конфлікту батьків з викладачами.
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": "Ситуація напружена як серед вчителів, так і батьків - експерт про навчання з 1 вересня".