Українські професійні бійці мають серйозний потенціал, але реалізують його не всередині країни, а їдуть в країни СНД, Європу, США. У 2020 році індустрія завмерла через карантин, але український бійцівський промоушен Mahatch вийшов в онлайн, і через два місяці набрав десятки тисяч фанатів.
Про це розповів засновник і головний виконавчий директор Mahatch Андрій Лімонтов в інтерв'ю виданню Delo.ua.
Так, він розповів, як з'явилася ідея створити спортивний промоушен Mahatch в Україні.
"Ідея створення спортивного промоушена з'явилася близько року тому. Це був січень 2020 року, я займався розвитком спортивного залу, заточений під єдиноборства і бойові мистецтва. Подивився по сторонам і зрозумів, що навколо багато крутих бійців, а ринок України в цій ніші досить вільний. Є WWFC, є К2, є ще кілька невеликих промоушенів - і все. Побачив і фінансові перспективи. Як фанат UFC, я пам'ятаю, що цей промоушен купили за кілька мільйонів, а продали за $4 млрд. Ну і, нарешті, єдиноборства - це ринок, що найбільш активно розвивається після кіберспорту. Не порівнюю з футболом, мова йде про ексклюзивні речі. Всі знають, хто такий Конор, хто такий Хабіб. Подивився Bare Knuckle Fighting Championship, де бійці виступають на голих кулаках. Подивився TopDog FC і HardCore FC - там наші хлопці б'ються. Чому вони мають виступати там, якщо можуть робити це в Україні? Тим більше, що у нас сильна спортивна школа, яка може створити конкуренцію на загальносвітовому ринку. Все разом оформилося в єдине ціле і перетворилося на Mahatch", - розповів він.
Засновник промоушена Mahatch прокоментував запуск спортивного проекту в період карантину і як бренд набирав популярність.
"Карантин допоміг оформитися в онлайн. Нехай здається нелогічним, що у нас промоушен без квитків, але ми виставили акцент на YouTube, на глибину перегляду - ролики набирають сотні тисяч переглядів і десятки тисяч годин перегляду. Це серйозний аргумент для рекламодавців, які розуміють, що їх бренд постійно на виду. В результаті нульсовий канал, на якому відоси викладаються місяць, зібрав за 50 тисяч підписників - це аргумент? В Instagram близько 20 тисяч. При тому, що ми не монополісти ринку єдиноборств - є Hardcore Fighting, є TOP DOG, там мільйони підписників", - зазначив він.
За словами Андрія Лімонтова промоушен планує розширюватися і виходити на міжнародний рівень - спочатку на територію країн СНД, а потім - в Європу, США. Також він розповів про зірок промоушену.
"Ми маємо рости в рік в 2-3 рази. За якістю, бійцями, за гонорарами, вартістю бренду. Спочатку СНД, потім Європа. Хочемо вийти на кросснаціональні турніри - в коментах пишуть, мовляв побийтеся з росіянами. Я не впевнений. Ось Казахстан - точно так. Через рік - вихід на Європу. Німеччина - німці роблять про нас огляди вже. Польща. Країни, де популярний бокс, єдиноборства, і є аудиторія. Через два роки - США. До цього часу вийдемо на головний заробіток: трансляції. В Європі, США люди платять за перегляди, 5 євро за подію для них прийнятні гроші. Будемо піднімати бійців. У нашій організації вже є зірки - Коля Кеуш, Павло Павлов, Владислав Павлішен, Ростислав Рубайло, Реал Феклін. Антон Радько - він діток тренує, а у нас виступає під прізвиськом Берсерк", - розповів глава промоушена Mahatch.