RU  UA

Чого бракує Україні для отримання літаків Mirage і F-16

Раніше Україна вже відмовлялася від західних літаків, оскільки вони мають багато недоліків.

Про це розповів авіаційний експерт Костянтин Криволап в ефірі Апостроф TV.

Читайте також: Передача F-16 Україні: аналітики ISW пояснили, у чому проблема для ЗСУ

"Міраж - досить старий літак, запущений у виробництво в 80-х роках. В 2007 - знятий з виробництва. Він має радар, який бачить на 100 км. Він не буде бачити Су-34, а той його буде бачити, тож Су його просто розстріляє", - зазначає експерт.

Повітряні сили зможуть безпечно використовувати французькі літаки для збиття крилатих ракет та БПЛА.

Також цей бомбардувальник може нести ракети Storm Shadow та SCALP.

"Для отримання Міражів потрібно створити інфраструктуру, аеродромне обладнання, навчити персонал. Тому нам для того, щоб отримати такі літаки доведеться багато працювати і витрачати. При цьому вони набагато слабші машини, ніж F-16", - виражає свою думку експерт.

Хоча в України вистачає проблем і з F-16. У Повітряних сил України не вистачає пілотів для цього літака.

"Фактично прийняти на навчання наших пілотів змогла тільки Данія. Тому реально їх отримати можна буде тільки до кінця року в кількості 18-24 штуки", - каже Костянтин Криволап.

Щоб розв'язати проблему з нестачею пілотів, Україна могла б залучити іноземних пілотів, які в приватному порядку вступили б до Іноземного легіону.

Раніше "Апостроф" писав про те, чим особливі бомбардувальники Mirage, які Франція передасть Україні.

  • Вас може зацікавити:

Ще одна країна зняла обмеження для ударів ЗСУ по цілях в Росії

Коаліція F-16, ППО і потреби ЗСУ: Зеленський зустрівся з главою Пентагону в Сінгапурі

ЗСУ знищили комплекс С-300 на території Росії: потужні кадри