Пасажири "Укрзалізниці" розлючені відсутністю квитків на курортні напрямки в передноворічні дні.

У соцмережах піднялася хвиля обурених користувачів.

"Залізничний транспорт - найбільш консервативний у світі, тут завжди користуються принципом "не шукати кращого від гарного". Скільки себе пам'ятаю, продаж квитків завжди відкривався о 8:00 за 30 діб до відправлення. Іноді на курортні напрямки - за 45 діб, про що завжди повідомлялося. Це дозволяло купити квиток. Те, що в цьому році зробила УЗ - це не пекло, це просто за гранню! Ще сьогодні о 8:00 продаж квитків за потяги, які відправляються після 20 грудня, був закритим. Відкрився раптово (хоча, турагентства, напевно, знали). У підсумку - сайт ліг. Коли вдалося пробитися, виявилося, що на 4 (!) поїзда залишилося 6 квитків. Чи то, відкрили продаж не в усі вагони, чи то нишком продали тим, кому треба. В результаті, новорічний відпочинок псу під хвіст і попадалово на гроші за 100%-ву оплату номерів. З причини, про яку навіть подумати було безглуздо. Менеджмент УЗ - горіть у пеклі!", - написав у Facebook журналіст Олександр Власенко.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Укрзалізниця і сервіс, надійність, клієнтоорієнтованість - ці слова не можна застосовувати разом. Щойно це підтвердилось - очікуючи на квитки до Закарпаття на Новорічні свята, які не було змоги купити до сьогодні(УЗ їх просто не продавала з Києва через "Бориспільский експрес"!), двічі на день моніторив - коли ж їх нарешті "викинуть". Викинули, схоже, пару годин тому, але загадка -квитків туди вже нема, а сайт постійно повідомляє про "нестабільний зв'язок"(у будь-якій частині столиці). УПД. Далі-цікавіше. Оплативши з десятої спроби хоча б квиток назад, я виявив, що гроші з картки списані, натомість квиток так і не прийшов (сайт УЗ тупо "ліг"). Горіть в пеклі - Кравцов і всі суперменеджери нашого державного монстра!", - написав журналіст Денис Захаров.

У той же час десятки людей пишуть на сторінці "Укрзалізниці", що купили квитки, але не отримали його, при тому, що гроші у них були зняті. А через деякий час ті ж місця були знову в продажу.

У свою чергу "Укрзалізниця" заявила про перевантаженість онлайн-системи продажу квитків і попросила клієнтів "поставитися з розумінням".

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"У зв'язку зі збільшенням в 6 разів навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua, фахівцями Укрзалізниці вживаються заходи для забезпечення коректної роботи сервісу. Зокрема, для забезпечення проведення клієнтських платежів. Укрзалізниця просить клієнтів з розумінням ставитися до ситуації ситуації ", - йдеться в повідомленні.

Згодом стало відомо про ще одну НП з квитками на потяг.

picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture picture

Як повідомляв "Апостроф", розпіарений швидкісний експрес з Києва в аеропорт "Бориспіль" зламався на наступний день після його запуску.