Китай та Індія не пропустили до своїх морських портів 20 танкерів з російською нафтою. Країні-агресорці дедалі важче знаходити покупців на свій товар.

Про це повідомляє агенція Bloomberg із посиланням на дані про відстеження суден.

"Експорт сирої нафти в Росії досяг максимуму за останні 2 з половиною роки, але затримки в розвантаженні вантажів призвели до ще одного стрибка нафти, що утримується на танкерах, з нарощуванням суден, які стоять на якорі біля берегів Індії та Китаю", — пише Bloomberg.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Як зазначається, обсяг нафти, що зберігається в танкерах, зріс майже в 1,5 раза з серпня, коли президент США Дональд Трамп подвоїв мита для Індії за купування сировини, експорт якої допомагає диктатору РФ Володимиру Путіну наповнювати скарбницю та вести в війну в Україні.

Кількість нафти, що вивозиться, зберігається на високому рівні: за чотири тижні по 21 грудня вона досягла максимуму з травня 2023 року, збільшившись проти періоду по 14 грудня на 200 тис. барелів до 3,87 млн ​​барелів на добу.

Збільшення вивезення сирої нафти частково пояснюється падінням обсягів переробки: через українські удари по нафтовій інфраструктурі вони залишаються нижчими за сезонний рівень.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Десяте падіння цін на нафту поспіль додало труднощів Москві, причому зниження російських оцінок набагато крутіше, ніж у глобальних орієнтирах. Необхідність пропонувати великі знижки призвела до того, що Urals опустилася приблизно на 25 доларів за барель, або на 40% від його недавнього піку в середині липня, при цьому ціни впали до 34 доларів за барель до кінця тижня", — пише агенція.

Раніше "Апостроф" також повідомляв, що вартість російської нафти марки Urals впала фактично до 34 доларів за барель на тлі дії американських санкцій проти РФ. За даними Bloomberg, за останній рік Brent подешевшала значно менше, ніж російська Urals.