Корпорація Facebook представила новий логотип, яким мають намір об'єднати соцмережу, мобільний додаток і дочірні компанії Instagram та WhatsApp. Власне, тому новий логотип вийшов в трьох брендових кольорах - синьому, помаранчево-червоному та зеленому.

У компанії лого назвали "ясним і лаконічним". Але користувачам соцмереж зміни здалися надто комічними. Як посміялися на сторінках Twitter, враження таке, ніби над ребрендингом працюють чиїсь батьки.

picture

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Сьогодні співробітники Facebook активно трудяться над глобальним ребрендингом з наміром відокремити бренд від соцмережі, яка стала лише одним з продуктів. Адже крім перерахованих сервісів, компанія також включає сервіси Oculus, Workplace, Portal та Calibra.

"Коли 15 років тому я запустив Facebook, я поняття не мав, що в кінцевому підсумку він буде включати Messenger, Instagram, WhatsApp і багато іншого. Багато людей не знають, що ми створюємо ці продукти або що наші команди працюють разом", - пояснював раніше мету ребрендингу соцмережі її засновник Марк Цукерберг.

Але, як посміялися користувачі соцмережі, Facebook, який знали ще порівняно нещодавно, мертвий назавжди. Замість нього прийшов FACEBOOK з тією ж величезною кількістю реклами, неетичними методами ведення бізнесу, расизмом та іншими недоліками.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

picture

picture

"Назвали б відразу The Facebook", "Замість того, щоб розпустити цю контору, він почав кричати", "Враження таке, ніби мої батьки надрукували це на клаві з включеним капслоком", - посміялися в соцмережах.

  • Як стало відомо раніше, в Instagram з'явилася можливість перемикання на темну схему кольорів. Як це зробити? Читайте коротку інструкцію за посиланням.

Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал The Lime, щоб нічого не пропустити.