Рейтинг мера Києва Віталія Кличка зріс за останні 5 місяців у півтора раза – і це найкращий звіт про його роботу.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав політолог Олексій Голобуцький.

Він нагадав, що останні соцдослідження демонструють подальше зростання мерського рейтингу Віталія Кличка.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Ще не почавши навіть виборчу кампанію, він вже має майже 42%. На сьогодні він набирає більше голосів, ніж п"ять найближчих конкурентів разом узятих. Загалом, за останні 5 місяців рейтинг Кличка зріс у 1,5 раза. І це найкращий звіт про його роботу", – наголосив Голобуцький.

picture

Експерт відзначив дві тенденції: перша – позитивна оцінка киянами роботи мера.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"По-перше, високий рейтинг – це реакція на роботу Кличка, особливо у період коронакризи. Але не тільки її: минуло кілька місяців, але підтримка продовжує зростати. Тож кияни позитивно оцінюють роботу Кличка на його посаді", – написав Голобуцький.

Друга тенденція, на думку політолога, – не бажання киян перетворювати Київраду на клона парламенту.

"По-друге, соцдослідження свідчать про бажання киян мати на чолі міста мера-управлінця, а не представника олігархів або парламентських партій. І, що характерно, вони не ведуться на популістів. Тобто друга Верховна Рада на рівні міста киянам не потрібна", – підсумував Голобуцький.

Згідно з даними Соціологічної групи "Рейтинг" очільник Києва Віталій Кличко лідирує на мерських виборах – за нього готові проголосувати майже 42% киян, які визначилися та мають намір узяти участь у голосуванні. Рейтинг Кличка зріс й майже 1,5 разу за 5 місяців: у лютому він був меншим за 30%, у квітні–травні – менш ніж 40%. Також Кличко продовжує випереджати конкурентів: розрив з найближчим переслідувачем – понад 3,5 рази.

Дослідження проведене Соціологічною групою "Рейтинг" 26-27 липня. Аудиторія: мешканці міста Києва від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Метод опитування: CATI (computer-assisted telephone interviews - телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). На основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Помилка репрезентативності дослідження: не більш ніж 2,2%.