РЕКЛАМА
Коронавірус "б'є" по організму як хіміотерапія: лікар розповів про сумні наслідки

Коронавірус "б'є" по організму як хіміотерапія: лікар розповів про сумні наслідки

Фото: pixabay

  • Іванна Шовкун

    Редактор стрічки новин. Дотримуюся приказки "володієш інформацією - володієш світом". Працюю в ЗМІ з 2008 року. Починала у друкованих ЗМІ. Потім працювала в компанії New West Media і журналістом видання "Інформатор". З 2018 року я працюю в "Апострофі". facebook.com/ivanna.shovkun

Текст статті

Стан людини після перенесеного COVID-19 нагадує самопочуття після курсу хіміотерапії.

Про це повідомляє "Обозреватель".

За словами лікаря зі Львова Тараса Жиравецького, люди заражені коронавірусом втрачають смак і нюх. Запах не відчувають через зміни в центральній нервовій системі. Він припускає, що з відчуттям смаків це також пов'язано. Такі наслідки можуть протриматися до місяця.

COVID-19 також викликає запалення легенів, яке лікується не за 3-5 днів, а 2-3 тижні. Після нього людський організм також довго відновлюється. Медик порівняв самопочуття з наслідками хіміотерапії.

Жиравецький підкреслив, що після одужання люди повинні розуміти, що їх організм ослаблений. Тому вкрай важливо вести здоровий спосіб життя - головне повноцінно харчуватися. Однак варто приблизно на місяць виключити фізичні навантаження. Він навів приклад про 19-річну пацієнтку з COVID-19, яка після одужання пішла займатися в спортзал. Пізніше у неї до 40 градусів піднялася температура тіла, діагностували менінгіт. Дівчина померла.

Зазначають, що життєві показники після перенесеного коронавірусу приходять в норму після 1-2 місяців. В цей час мало шансів повторно заразиться, завдяки імуноглобуліну G до Sars-CoV2 (антитіла).

"Організм, розпізнавши вірусну загрозу, активує антитіла за 18 годин. Це в кілька разів швидше, ніж коли він стикається з нею вперше", - кажуть медики.

Як повідомляв "Апостроф", нові дослідження коронавірусу COVID-19 дозволили вченим виявити черговий симптом захворювання у людини, який раніше був характерним лише для тварин - дзвін у вухах, який може призводити до тимчасової або навіть постійної втрати слуху.

YouTube Shorts

    РЕКЛАМА
    РЕКЛАМА

    Читайте також

    РЕКЛАМА
    РЕКЛАМА