Пісня "Stefania", яка принесла українському гуртові Kalush Orchestra перемогу на "Євробаченні-2022", побила рекорд і стала найпрослуховуванішим треком у Spotify у східноєвропейських та центральноазійських країнах.
Про це повідомили на Instagram-сторінці Суспільного, посилаючись на фронтмена колективу. "Щойно дізнався, що ми побили рекорд у СНД у Spotify. У нас найбільша кількість прослуховувань. Ніхто ще стільки не мав, як у нас. На другому місці - Елджей, у нього також було багато прослуховувань, але тут Kalush №1", - розповів Олег Псюк у себе у "сторіз".
"Stefania" все ще продовжує перебувати в чартах стрімінгового сервісу. Станом на ранок 2 червня пісня займає 37 рядок у щотижневому рейтингу найбільш прослуховуваних треків у світі – Spotify Global Viral. А кліп на пісню досі очолює тренди в YouTube.
Пісня "Stefania" присвячена мамі Олега Псюка – Стефанії. У ній немає жодного слова про війну, проте з початком повномасштабного російського вторгнення композиція набула інших сенсів.
"Пісня про маму, насамперед, у ній немає жодного слова про війну. На жаль, вона все ж таки стала символом цієї війни, і для мене сприйняття змінилося. Тепер я також її ототожнюю з Україною загалом, а не лише з мамою", – розповідав раніше Олег Псюк.
Кліп на переможну пісню знімали у зруйнованих Ірпені, Бородянці, Бучі та Гостомелі. Зйомки відео проходили через кілька тижнів після звільнення містечок під Києвом від російських окупантів. На кадрах жінки-військові забирають дітей із палаючих та розбомблених будинків, відводять їх до мам.
- Kalush Orchestra продали приз "Євробачення" та рожеву панаму за величезну суму - гроші підуть на ЗСУ. Провести аукціон допоміг Сергій Прітула.
- Суспільне випустить документальний фільм про переможців "Євробачення-2022" Kalush Orchestra. Картина розповість про життя музикантів до тріумфу у Турині.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнайтеся про них швидше.