Лайм

"У країні, яка пережила Голодомор": український бренд потрапив у скандал через фото взуття на круасанах

Користувачі вважають, що така подача є неповагою до хліба

У мережі вибухнув скандал навколо українського бренду COOSH тернопільської дизайнерки Аліни Френдій, подруги скандальної блогерки Тані Пренткович. Причиною суспільного обурення стала "креативна" реклама нової колекції взуття.

На сторінці модного лейблу в Instagram розмістили фото, де балетки маслянисто-жовтого кольору стоять просто на круасанах. Контент-команда бренду, напевно, закладала в промо сенс вершкового масла на хлібі, однак для більшості користувачів така "естетика" видалася недоречною, зокрема через контекст продукту в Україні: Голодомор, війна, заміновані пшеничні поля тощо.

Читайте також: Аліна Френдій відповіла, чи їздив її чоловік на Мальдіви разом із бойфрендом Пренткович.

Фото: t.me/styleguide_ua

І хоча команда COOSH вже видалила скандальну публікацію і навіть написала публічне вибачення, у мережі продовжують обговорювати недоречне фото та закликати до бойкоту бренду.

Фото: instagram.com/coosh.wear

"Це просто якийсь жах і сюр, - висловилася у себе в Telegram-каналі стилістка Яна Платонова. - В країні, яка пережила Голодомор, де культивується зерно, а символічний жовтий на нашому прапорі інтерпретується, як поле пшениці, а ще й в той час, коли хлібороби під бомбами оброблюють ці поля… такі "креативи" - свідчення повної відірваності від реальності та нашої культури. Це зневага цінностей".

Її підтримали понад 80 українців. Ось деякі коментарі:

Фото: t.me/styleguide_ua

Фото: t.me/styleguide_ua

Фото: t.me/styleguide_ua

Фото: t.me/styleguide_ua

Фото: t.me/styleguide_ua

Фото: t.me/styleguide_ua

Фото: t.me/styleguide_ua

Фото: t.me/styleguide_ua

Раніше співак Дантес влаштував скандал через спонсорів російського тероризму.

Цікаві новини для вас:

Новини партнерів

Читайте також