Лайм

Ще одна велика компанія відмовилася від співпраці з Регіною Тодоренко після скандалу

Чи врятують публічні вибачення інші контракти ведучої, поки не відомо

Слідом за журналом Glamour, який відібрав у Регіни Тодоренко звання "Жінки року", компанія-виробник напоїв PepsiCo вирішила тимчасово відмовитися від реклами за участю телеведучої. Причиною цього стали неоднозначні висловлювання знаменитості про домашнє насильство, в яких угледіли його виправдання, що і спровокувало скандал.

Як повідомляє телеканал 360tv, в компанії PepsiCo планувався вихід реклами соку за участю Тодоренко. Тепер же її запуск припинений.

"Ми були дуже засмучені ситуацією, яка склалася, ми були навіть шоковані цими словами, тому що такі твердження не відповідають цінностям компанії і цінностям її брендів, - прокоментував ситуацію директор з комунікацій компанії в Росії Олександр Костіков. - Ми виступаємо категорично проти насильства у будь-яких формах" .

За останній час у співпраці з Регіною Тодоренко були зацікавлені не менше великі компанії Calzedonia, L'Oreal та Pampers. Чи врятують вибачення телеведучої її контракти, поки не відомо.

"Ми категорично не підтримуємо насильство. Для нас немає нічого важливішого здоров'я, благополуччя і безпеки людей. Ми дуже глибоко засмучені і розчаровані тим, як прозвучали слова Регіни", - повідомили журналістам порталу Super в компанії Pampers. - Вже розбираємося в ситуації, яка склалася".

Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.