Лайм

Третій великий бренд відмовився від співпраці з Регіною Тодоренко через скандал

Скандал навколо телеведучої отримав продовження

Велика компанія-виробник P&G та її бренд підгузків Pampers, який запросив раніше до своєї рекламної кампанії Регіну Тодоренко з сином, оголосили про припинення співпраці з телеведучою.

Причиною відмови від співпраці стали неоднозначні висловлювання Тодоренко про домашнє насильство, в яких угледіли його виправдання. Після свіжих інтерв'ю виник скандал. Ведуча публічно вибачилася, та очікуваних результатів це не принесло. Раніше свою рекламу з Тодоренко призупинила торгова марка PepsiCo, а модний глянець Glamour відібрав у знаменитості звання "Жінки року".

"Компанія P&G та всі її бренди, включаючи Pampers, виступають категорично проти будь-яких проявів насильства. Ми однаково занепокоєні як словами Регіни Тодоренко, так і спрямованою на неї агресією навіть після публічного вибачення. У поточній ситуації ми не бачимо можливості продовжити співпрацю з Регіною", - оголосили на сторінках брендів у соцмережах.

Фото: кадр з рекламного ролика

Частина коштів, спрямованих на рекламну кампанію за участю Регіни Тодоренко, бренд має намір передати на підтримку родин у важких життєвих ситуаціях.

Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.