РУС. | УКР.

Вівторок, 20 листопада
  • Лайм
НБУ:USD
  • НБУ:USD
  • НБУ:EUR
27.80
Політика

Читайте нас у Telegram-каналі

В Україні хочуть обрізати ключовий зв'язок з Росією: до чого це призведе

Володимир Шульмейстер про можливе припинення залізничного сполучення

Володимир Шульмейстер про можливе припинення залізничного сполучення Фото: УНІАН

Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що його відомство розглядає можливість припинення залізничного сполучення з Москвою, пізніше пояснивши, що в першу чергу в міністерстві обмірковують припинення пасажирського сполучення з РФ, але розуміють, що є багато факторів "за" і "проти".

Однак економічних підстав для такого рішення немає, оскільки тарифи на залізничне вантажне і пасажирське сполучення з Росією і іншими країнами набагато вищі, ніж на внутрішньому ринку. Подібні рішення можуть бути пов'язані з майбутньою виборчою кампанією в Україні. Таку думку висловив "Апострофу" директор інфраструктурного спрямування в Українському інституті майбутнього, колишній заступник міністра інфраструктури ВОЛОДИМИР ШУЛЬМЕЙСТЕР.

Рішення про припинення залізничного сполучення з Росією мало б дві сторони: економічну і політичну. Будь-які рішення зазвичай приймаються при зміні якихось внутрішніх або зовнішніх обставин. Зовні - тобто в політичній обстановці з Москвою - я ніяких змін не бачу. Протягом чотирьох років з початку бойових дій ми нічого не робили [для припинення залізничного сполучення з Росією], і тепер в рішенні про якісь зміни [в цій сфері] був би присутній алогізм. Це означало б, що є якісь внутрішні причини в Кабміні, які спонукають до таких дій.

Припинення залізничного сполучення з Росією могло б бути пов'язане з підготовкою до виборів і пошуком інфоприводів серед політичних партій і політичних персон, які готуються до виборів.

Хоча, можливо, потрібно дочекатися офіційної заяви міністерства і тоді коментувати.

Читайте також: У Путіна вже розв'язані руки: що чекає на Україну восени

Економічних підстав для скасування сполучення з Росією немає. Тарифи на залізничне вантажне сполучення з Росією і іншими країнами зазвичай вищі, причому в рази, ніж на внутрішньому ринку. І це пов'язано насамперед з тим, що українські олігархи утримують низькі тарифи всередині України, тим самим знищуючи залізницю. З пасажирськими перевезеннями те ж саме: у нас найчастіше вищі тарифи на міжнародні пасажирські перевезення. Тому економічних підстав у цього рішення бути не може.

Я не бачу ніяких змін в політичній ситуації з Москвою. Відповідно, зміни можуть бути тільки внутрішніми. І вони, якщо таке рішення дійсно є, пов'язані, ймовірніше, з підготовкою до виборів.

Якщо не враховувати того, що мова йде про сполучення з Росією, то "Укрзалізниці" як комерційному підприємству слід було б дивитися на пасажиропотік. І на тих напрямках, де попит збільшує пропозицію, пасажиропотік можна була б збільшувати. А пасажиропотік в Росію досі є, тому що українці туди їздять заробляти. Крім того, ймовірніше, їздять ще й ті, хто зв'язаний з попередньою владою. Якісь родичі теж подорожують.

Новости партнеров

Загрузка...

Читайте також

Війна за газ і Донбас: заради чого Меркель прилітає в Україну

Ключевым вопросом на встрече Порошенко и Меркель станет ситуация на Донбассе. Но стороны поговорят и о газе

Путін не хоче завоювати Україну і Європу, у нього інші приховані плани - американський генерал

Американский генерал Бен Ходжес рассказал Апострофу, почему Россия не будет завоевывать Украину и зачем Кремлю нужно вторжение в страны Прибалтики

Кавказький "русскій мір" відрізняється від України - відомий письменник

Грузинский писатель и публицист Олег Панфилов в интервью Апострофу рассказал о политической кухне в Грузии и отличиях между русским миром на Кавказе и в Украине

Новости партнеров

Загрузка...