RU  UA  EN

Четвер, 28 березня
  • НБУ:USD 38.90
  • НБУ:EUR 42.05
НБУ:USD  38.90
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Названо три причини, через які українці гинуть на дорогах

Ніхто не розуміє, чому відбуваються ДТП

Ніхто не розуміє, чому відбуваються ДТП Фото: УНІАН

Різке зростання продажу автомобілів у 2007-2008 роках стало тим чинником, який за декілька років спровокував зростання кількості ДТП. Про те, що заважає підвищити рівень безпеки на українських дорогах та наблизити її показники до європейських стандартів, в інтерв'ю "Апострофу" розповів президент Асоціації безпеки дорожнього руху МИХАЙЛО БЕРЛІН.

За словами Берліна, перша причина ДТП та високого рівня смертності в них - істотне перевантаження вулично-дорожньої мережі.

"У 2007-2008 роках було різке зростання продажу автомобілів. Ринок зріс на 30-40% за два роки. Щороку продавалося 600-700 тисяч машин. Раніше 100-120 тисяч, а потім за два роки стрибок. Просто люди мали можливість брати кредити, на які й купували машини. Але, на жаль, вулично-дорожня мережа не була розрахована на таку кількість машин. Київ проектувався з розрахунку до 100 машин на тисячу мешканців, а зараз в Києві 150-200 машин на тисячу мешканців. Тобто йде сильне перевантаження вулично-дорожньої мережі", - зазначив експерт.

Друга причина, на його думку, - відсутність персональної відповідальності влади за безпеку на дорогах.

"Раніше за безпеку дорожнього руху відповідала ДАІ. Так було написано в законі. Коли ДАІ прибрали і з'явилася поліція, за безпеку ніхто не відповідає. Поліція начебто як не хоче цим займатися. Більше того, вони навіть вийшли з ініціативою і скасували картку обліку ДТП, - каже Берлін. - Раніше, коли співробітник ДАІ приїздив на місце ДТП, він заповнював картку обліку, потім вона вводилася в систему, і можна було аналізувати причини ДТП і вживати заходів. Зараз немає такого обліку ДТП, ніхто не розуміє, що відбувається і з яких причин це відбувається. Центр тяжіння ніби переміщується в Мінінфраструктури, і міністр відповідає за безпеку, навіть розробили стратегію, але, знову ж, персональна відповідальність не закріплена ні за ким. Ніхто не відповідає в уряді за рівень смертності і травматизму на дорогах".

Нарешті третя причина, яку виділяє експерт, - це перевищення швидкості водіями транспортних засобів.

Повний текст інтерв'ю читайте на "Апострофі" найближчим часом

Читайте також

Хвиля підліткових самогубств в Україні: як врятувати наших дітей

Розповідаємо про причини підліткових самогубств, яких зараз в Україні побільшало - і як їх зупинити

Каховське море перетвориться на мертву пустелю: головні наслідки підриву Каховської ГЕС

Теракт Росії на Каховській ГЕС призвів до двох глобальних проблем – перша екокатастрофа та друга – ядерна загроза всій Європі