Компанія Arricano організувала для вчителів зустріч у стилі бізнес конференції, під час якої топлектори в галузі освітніх послуг поділилися актуальними лайфхаками. Розповідали про креативний підхід до Power point, взаємодію з учнями в онлайні та навіть про те, як працювати з поколіннями Z та Альфа, щоб утримувати їхню увагу на навчанні.
Для кого проєкт і навіщо?
Соціально-просвітницький проєкт Teachers’ Self Upgrade організували для вчителів Деснянського району Києва. Всього взяли участь близько 150 педагогів.
Його задум полягав у тому, щоб націлити вчителів на самомотивацію та саморозвиток, а також посилити їхню адаптивність до нових викликів, особливо в дистанційному форматі.
"Teachers' Self Upgrade - програма підвищення кваліфікації вчителів, яка відповідає новим викликам в освітній сфері. Оскільки два наші торговельні центри знаходяться в Деснянському районі Києва, плацдармом для реалізації нашої ідеї став ТРК "Проспект", - розповіла СЕО Arricano Анна Чуботіна.
За її словами, хоч проєкт і акцентований на учителів, та його цільовою аудиторією є саме діти. Оскільки, від якості навчання самих учителів залежить їх вплив на школярів під час уроків.
"Локдаун і вимушений перехід навчання в онлайн-формат зіткнув із багатьма труднощами, головна з яких - це потреба в новій моделі взаємодії між учителями і школярами за допомогою гаджетів та екранів. Традиційні шкільні напрацювання взаємодії в класі виявилися не завжди ефективними в дистанційному форматі. Осмислюючи це питання, в Arricano ми дійшли висновку, що якщо посилити дві складові онлайн навчання, можна істотно підвищити ефективність всього циклу освітнього процесу в школі. І перша, і друга складові стосуються педагогів, а саме їхніх комп'ютерних навичок і самомотивації долати труднощі, вчитися новому, щоб цю компетенцію допитливості і адаптивності до змін передавати дітям", - розповіла Анна Чуботіна.
Проєкт створили в рамках корпоративної ESG політики соціальних проєктів.
Чому навчали?
Напередодні організатори через районну адміністрацію опитали вчителів щодо їх основних запитів. Більшість педагогів назвала проблемною ланкою онлайн-навчання, яке зараз є актуальним для шкіл. На ньому, кажуть в Arricano, і акцентувалися.
"Усім очевидно, що освітня сфера в Україні потребує суттєвого апгрейду. Мова не стільки про інтелектуальний потенціал, скільки про запал, нові форми взаємин між школярами та педагогами з врахуванням особливостей цифрового покоління Z та Альфа, а також вимушену необхідність дистанційного навчання, де класичний спосіб проведення уроку втрачає ефективність. Онлайн-практика змушує вчителів розвивати нові професійні компетенції, яких їм не викладали у педагогічних університетах", - наголосила директорка з комунікацій Arricano Олена Обухівська.
Також спікери розповідали про ефективне оцінювання дітей під час дистанційного навчання. Ділилися ефективними цифровими інструментами, які можна використовувати в навчальному процесі. Зокрема, робити креативні презентації Power point з дотриманням правил та авторських прав.
Говорили під час проєкту і про цінності. Зокрема, вчителі мали meet&talk з головним редактором "Українського тижня" Дмитром Кропивенком, який розповідав про примноження людського капіталу. А тренер Олег Василевський знайомив з поняттям множинного інтелекту.
Кожен із учителів має щороку проходити 30 годин навчання - підвищення кваліфікації. За результатами проєкту всі педагоги, які взяли участь, отримали сертифікат про 6 годин такого навчання.
Як організовували і що далі?
Як говорить Олена Обухівська, компанія Arricano об’єднала FMCG, fashion, NGO і медіа-бренди.
"Деснянська районна адміністрація, "Освіторія", EBA, "Вікенд у Києві", "Тиждень", Телеканал "Київ", Ad.A.Agency, Multiplex, VOVK, COLIN'S, MAY Ukraine об’єдналися спільною ідеєю, щоб провести соціально-просвітницький проєкт, у якого немає аналогів на ринку рітейлу і девелопменту. Щоб мотивувати вчителів, висловити їм повагу, а відтак - докласти зусиль у формуванні бренду вчителя", - зазначила Олена Обухівська.
За її словами, компанія добре вміє організовувати події та креативити, однак аби організувати саме просвітницький проєкт з навчальною складовою, який був би корисний учителям, звернулися до "Освіторії", що спеціалізується саме на подібних тренінгах.
СЕО компанії Анна Чуботіна говорить, що освітні проєкти для Arricano - пріоритетний напрям у соціальній складовій.
"У нашому корпоративному портфоліо є проєкти співпраці зі студентами, школярами, а тепер ще й з вчителями. Для працівників компанії ми також регулярно проводимо навчання - як на базі платформи Європейської Бізнес Асоціації, так і залучаємо корпоративних тренерів. Працівники самостійно розробляють і презентують колегам свої професійні напрацювання", - зазначила Анна.
Під час Teachers’ Self Upgrade вчителі озвучили запит на формування власного бренду. В подальших комунікаціях, кажуть в Arricano, компанія планує розвивати цю тему і сприяти вчителям у формуванні власного бренду та іміджу.