У Сан-Франциско завершився 18-й міжнародний конкурс алкогольних брендів San Francisco World Spirits Competition, топовий дегустаційний турнір зібрав рекордну кількість - майже 3 тисячі учасників з різних країн, а за його підсумками найвищу нагороду - золото - отримала вітчизняна "Хортиця".
Як повідомляє сайт San Francisco World Spirits Competition, нагорода "Хортиці" є загальновизнаним показником її виняткової якості:
"Продукція, нагороджена золотою медаллю, є винятковою в своїй категорії. Це продукти, які встановлюють стандарти для інших", - відзначили на сайті конкурсу.
Бренд отримав відмінні оцінки від провідних світових експертів, сомельє, відомих галузевих журналістів і барменів світу.
Виробник абсолютний успіх бренду пояснює використанням натуральної сировини - спирту нового покоління "Пшенична сльоза", джерельної води і авторських рецептур. Завдяки постійному інвестуванню в якість продукції вітчизняна "Хортиця" 5-й рік поспіль - в трійці світових лідерів за версією британського рейтингу Клубу Мільйонерів.
Нагадаємо, раніше "Хортиця" показала найбільш високі темпи зростання серед трійки світових лідерів і стала найпопулярнішою і найбільш "ходовою" вітчизняної горілкою за даними рейтингу британського журналу Drinks International.