Компанія Nestlé очолила рейтинг "Найкращий роботодавець 2018 - дослідження вподобань студентів (EY)".
Про це повідомляється в прес-релізі компанії.
Зазначений рейтинг формується згідно з думками студентів, а також молодих і потенційних працівників.
У Nestlé назвали основною причиною своєї перемоги "глобальну стратегію по Створенню спільних цінностей (Creating Shared Value)", завдяки якій компанія залишається відкритою і до власних підлеглих і до потенційних співробітників.
У повідомленні компанії зазначено, що за 4 місяці нинішнього року компанія працевлаштувала 164 людини у віці до 30 років, надала місце стажування і практики для 67 студентів і приєдналася до 18 освітніх заходів, щоб сприяти розвитку молоді в країні.
Також в Nestlé розповіли про ініціативу "Nestlé потрібна молодь" (Nestlé Needs YOUth).
"Українська молодь талановита, і ми не можемо її втратити. Завтра ці люди можуть стати нашими кращими працівниками. Ми розробили не одну програму з підтримки молоді і раді, що маємо позитивні результати. Ми підтримуємо відкритість і ділимося своєю експертизою, надаємо місця для стажування і практики, працевлаштовуємо і закликаємо інші компанії приєднуватися", - коментує Юрій Демкович, директор відділу персоналу Nestlé в Україні.
Програма "Отримай роботу" розрахована на працевлаштування молодих людей у віці до 30 років. Вони мають шанс отримати пропозицію про роботу в будь-якому відділі компанії. "Отримай кваліфікацію" - це програма стажування та практики, яка допомагає отримати досвід роботи і поліпшити свій професійний розвиток. Уже в цьому році новими членами команди Nestlé стали 164 працівника до 30 років. Стажування пройшли 67 осіб.
Ще один масштабний напрямок для розвитку молодих фахівців - створення "Альянсу заради молоді", який станом на 2019 об'єднує 17 компаній-партнерів Nestlé.
"Визнання "роботодавцем року" студентами - це кращий показник того, що ми дбаємо про українську молодь стратегічно", - зазначає Володимир Співак, директор з корпоративних комунікацій і зв'язків з громадськістю компанії Nestlé в Україні.
Дослідження «Найкращий роботодавець» проводиться компанією EY в Україні з 2005 року. Метою дослідження є аналіз привабливості роботодавців на ринку праці, визначення переваг кандидатів і рекомендації з управління брендом роботодавця. В ході опитування респонденти можуть назвати до трьох роботодавців в порядку їх привабливості, а також вибрати компанії серед запропонованих. Також кандидати вказують чинники привабливості і джерела інформації про роботодавців та відповідають на інші питання, що допомагають визначити загальні тенденції на ринку праці.