На GET Business Festival 13 грудня понад 70 управлінців, підприємців та лідерів бізнес-напрямів поділяться інструментами розвитку компанії під час війни. Учасники заходу зможуть прокачати навички за кількома напрямами: стратегічне планування, фінансування, маркетинг, digital, PR, та опанувати актуальні сервіси для бізнесу та впровадити інновації, що пришвидшать розвиток.
Досвідом поділяться:
- Олександр Мироненко, операційний директор групи "Метінвест",
- Анатолій Редер, гендиректор фармацевтичної компанії "ІнтерХім, кандидат хімічних наук, меценат,
- Сергій Гришков, СЕО української ІТ-компанії Uklon,
- Карина Дубініна, власниця мережі салонів Backstage,
- Катерина Співакова, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel,
- Валерія Татарчук, засновниця БФ "Твоя опора",
- Надія Омельченко, віцепрезидентка компанії "ІТ-Інтегратор",
- Олександра Прохорчук, директорка із залучення та розвитку відносин з клієнтами середнього бізнесу Райффайзен Банку,
- Олександра Погоріла, директорка з комунікацій UFuture, керівна партнерка UAgency,
- Артур Лупашко, засновник Ribas Hotels Group, готельний девелопер,
- Андрій Семченко, директор з андерайтингу Страхової компанії ІНГО,
та ще понад 50 бізнес-практиків.
Учасники дізнаються:
- Як залучати клієнтів та збільшити продажі під час війни.
- Які програми залучення фінансування найбільше підходять конкретному бізнесу.
- Які галузі стануть пріоритетними для держави, міжнародних донорів та приватних інвесторів.
- Які дієві інструменти допоможуть вивести компанію на національний, а згодом і на зовнішній ринки.
- Як змінилася поведінка споживачів за час війни та який маркетинг працюватиме у 2024-му.
- Які digital-канали принесуть найбільше ефективності конкретній компанії.
- Які інновації використати для стрімкого зростання та зіграти на випередження.
- Що таке культурний спротив та як він допомагає Україні на міжнародному рівні.
- Як бізнесу кваліфіковано допомагати ЗСУ та мобілізованим співробітникам.
Окрім можливості професійного та бізнес-зростання, GET Business Fest цінний своїм нетворкінгом. На одному майданчику зберуться представники бізнесу та фахівці різних бізнес-напрямів, аби обмінятися досвідом, контактами та ідеями.
З метою безпеки деталі місця проведення будуть оголошені учасникам GET Business Festival напередодні заходу. Реєстрація – за посиланням.
Генеральний партнер - OLX.
Офіційні партнери - "ІнтерХім", YASNO, VBET.
Фінансовий партнер - Sense Bank.