Внаслідок будівництва Росією Кримського моста в окупований півострів Маріупольський порт втратив багатьох ринків збуту.
Про це заявив начальник комерційної служби Маріупольського морського торгового порту Ігор Барський в коментарі "Крим. Реалії".
Зокрема, сталеві плити тепер постачають тільки в Європу і Північну Африку, а раніше вони доставлялися по всьому світу.
"Південно-східна Азія, В'єтнам, Південна Корея, Малайзія, це американський напрям - США, Гондурас, Мексика, всі ці напрямки практично зникли, так як перевозилися на великих суднах типу Panamax. Дещо залишилося, але те, що пішло, вже ніколи не повернеться", - сказав Барський.
Океанічні судна класу Panamax не пройдуть під Кримським мостом. Згідно з правилами Мінтрансу РФ, кораблі повинні бути не довші 160 м і не вище
33 м.
Тепер замість одного судна класу Panamax власнику вантажу доводиться фрахтувати декілька більш малих, що підвищує вартість перевезення.
"Це дорожче для клієнта. Це впливає на привабливість порту і на прибутковість країни. За суднозахід держава стягує збори, чим більше корабель, тим більше збір", - зазначив начальник комерційної служби Маріупольського порту.
Детальніше про негативні для України наслідки від будівництва Кримського моста читайте в матеріалі "Апостроф": "Як Росія "віджимає" в України Азовське море".