В Україні житлові субсидії призначають тим споживачам комунальних послуг, хто разом із заявою та особистими документами, надають декларацію про майно.
Про такий перелік необхідних документів нагадала пресслужба Пенсійного фонду.
Читайте також: Пенсії, податки та курс валют: які зміни чекають на українців у березні
Також у ПФУ пояснили алгоритм дій у разі виявлення помилки у декларації. Уповноважений орган зобов'язаний поінформувати про такі проблеми заявника шляхом особистої бесіди, поштового зв'язку, смс, сповіщення на електронну пошту, повідомлення через веб-портал електронних послуг Пенсійного Фонду чи мобільний застосунок "Дія".
"Для виправлення помилки людина може подати нову декларацію (якщо дані вимагають зміни або уточнення) або доповнити попередню (якщо при заповненні документа обов'язкове поле було пропущено). Подавати виправлену декларацію людина може будь-яким зручним для неї способом", - зауважують у ПФУ.
На виправлення помилки відводиться 30 календарних днів із дати подання документів. При цьому термін можуть продовжити у разі хвороби заявника і це підтверджено документально.
Якщо за цей час заявник не виправить помилку, то субсидію йому не дадуть. Про це окремо повідомлять упродовж трьох днів з моменту ухвалення рішення з врученням паперового повідомлення під особистий підпис чи через портал е-послуг ПФУ, застосунок "Дія".
Під час воєнного стану заявника про вердикт щодо субсидій можуть повідомити також у телефонному режимі.
Раніше "Апостроф" писав, у яких випадках можуть перерахувати розмір пільг і субсидій для оплати комунальних послуг.