Через відключення світла банкомати "ПриватБанку" почали "з'їдати" гроші клієнтів.
На це скаржаться клієнти "ПриватБанку" у відгуках на сайті "Мінфін".
"Проводив дві операції зі зняття готівки з картки Приватбанку. Коли виконував друге зняття, банкомат почав відраховувати готівку, проте відключили світло, і банкомат не видав готівку, повернув лише картку. З рахунку списали 10 000 грн + 100 грн. комісії!" – написав один із клієнтів.
При цьому служба підтримки банку спочатку пообіцяла розглянути питання максимум протягом трьох днів після інкасації банкомату. Проте відповідь клієнт отримав лише за тиждень.
"На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджений. Якщо ви з будь-якої причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат "Допомога онлайн", - відповіли в ПриватБанку.
Читайте також: Інтернет-шахраї виходять на новий рівень: в Україні створили сайт-фейк ПриватБанку
Інші користувачі припустили, що коли світло знову дали, банкомат міг видати гроші, що застрягли, наступному клієнту. Таке може відбуватися у випадку, якщо світло відключилося, коли гроші перебували вже в механізмі видачі.
Як повідомляв "Апостроф", після повномасштабного вторгнення Росії в Україну для підтримки економіки країни багато банків запровадили кредитні канікули, які через деякий час скасували - майже через дев'ять місяців війни клієнти почали скаржитися на списання коштів на кредити.