Інформація про те, що в Росії літаки Ан-124 "Руслан" не літають, бо обслуговувати їх може тільки підприємство "Антонов", не зовсім є правдою.
Про це в інтерв'ю "Апострофу" генеральний директор держпідприємства "Антонов" Сергій Бичков.
"У Росії "Руслани" літають і літатимуть, бо вони зроблені на Ульяновському авіазаводі. Відповідно, росіяни мають всю конструкторську документацію. Окреме питання в тому, що умови підтримки льотної придатності, безпечного відпрацьовування ресурсу і терміну служби визначає розробник літака. В даному випадку це - ДП "Антонов". Оскільки саме розробник літака має в своєму розпорядженні необхідні результати розрахунків міцності і втоми, результати випробувань, дані експлуатації всього парку літаків. На підставі цієї інформації, яка безперервно оновлюється, розробник визначає необхідні доопрацювання конструкції, додаткові огляди, заміни деталей і агрегатів. Крім того, участь розробника в підтримці льотної придатності, ресурсів і термінів служби літаків передбачено документами ІКАО та Авіаційними правилами. По всьому світу зараз літають близько 2 тисяч літаків "АН". Ми знаємо стан кожного з них, в тому числі і російських "Русланів". Але зараз ми з відомих причин не продовжуємо їм ресурси і термін експлуатації, вони самі це роблять, і жоден літак не простоює, але є певний ризик, я б на їх місці на таке не пішов. Нести відповідальність за продовження ресурсу, супровід в експлуатації повинна фірма-розробник", - сказав гендиректор.
Детальніше читайте в інтерв'ю на "Апострофі": Другу "Мрію" можна добудувати, потрібні 700 млн доларів - директор "Антонова".