На відміну від інших столиць, до прикладу, Анкари, на залізничному вокзалі Києва на ніч вимикають ліфт. Іноді це створює великі проблеми для пасажирів.
Про це пише журналістка та блогер Тетяна Гонченко у Facebook.
Журналістка розповіла, що у Туреччині, звідки вона повернулася, ліфти є біля кожної станції метро, за замовчуванням.
Натомість, коли Гонченко дісталася Києва, ліфт на вокзалі, який доправляє пасажирів з перонів до виходу в місто, не працював.
“Не знаю, хто цей розумака в “Укрзалізниці”, який вирішив, що люди на візках та з дітьми вечірніми потягами не їздять. Але факт такий: вдень ліфт працює, ввечері - його вимикають”, - йдеться в повідомленні.
Журналістка назвала знущанням кнопку диспетчера біля ліфта, єдина функція якого - повідомляти, що ліфт запуститься тільки зранку.
“Звісно, є альтернатива - обвішатися речима, візком та сонною дитиною і пертися довгими крутими сходами вниз, бо пандуси там теж ніхто зробити не додумався”, - обурилася Гонченко.
Також вона підкреслила, що це велика проблема для людей з обмеженими можливостями, які взагалі не зможуть зрушити з місця без суттєвої сторонньої допомоги.
Журналістка наголосила, що інклюзивність не може працювати з 7:00 до 18:00 з перервою на обід, а права людей не вмикаються і не вимикаються за розкладом.
Підписники відреагували на цей допис дуже емоційно.
“А в більшості міст взагалі немає ніяких ліфтів. Доступність інфраструктури? Ні, не чули, що це за звір”, - прокоментувала допис Гонченко Наталія Солонська.
“І головне з такою помпою свого часу той вокзал перебудовували. Очевидно, красивий мармур має якимось магічним чином компенсувати відсутність пандусів і ліфтів”, - додала Оксана Луцішина.
Підписниця Олена Літред в коментарях напряму звернулася до співробітників “Укрзалізниці”: “Укрзалізниця”! Може, нарешті почнете працювати для людей, а не для власного збагачення???”
“Поштрикайте хто-небудь СерЛещенка. За 330 тищ в місяць він повинен сам вручну всіх переносити вгору-вниз. Ругаюся постійно, бо до швидкісних трамваїв, а з ними ще "краще" - ескалатори на вокзалі не працюють від слова взагалі”, - написав Тарас Чкан.
На допис Гонченко відреагували й в “Укрзалізниці”. У своєму коментарі вибачилися за незручності та відзначили, що диспетчер або черговий по вокзалу має право увімкнути ліфт при необхідності. “На майбутнє при виникненні будь-яких ситуацій, відразу звертайтесь до контактного центру АТ "Укрзалізниці" за номером 0800503111”, - додали в “Укрзалізниці”.
Нагадаємо, міністр інфраструктури Олександр Кубраков має намір в ході своєї роботи зробити пріоритетом стабілізацію фінансового стану "Укрзалізниці", оновлення матеріально-технічної бази, закупівлю нових поїздів і розширення частки компанії на ринку вантажних перевезень.