В Україні планують посилити відповідальність за перевищення швидкості. Про законопроєкт №13314 в ефірі телеканалу "Апостроф" розповів народний депутат, заступник голови комітету з питань транспорту та інфраструктури Володимир Крейденко.

За його словами, Україна займає перші позиції серед країн Європи за кількістю травмованих та загиблих на дорогах. Він зазначив, що 41% усіх ДТП із постраждалими та загиблими — це перевищення швидкості руху.

"Наша країна серед держав Європейського Союзу займає, на жаль, перші позиції за кількістю травмованих та загиблих на дорогах. Кожного дня гине або травмується близько 10 людей. Це велика трагедія для України", — наголосив Крейденко.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Він повідомив, у більшості країн ЄС проблему вирішили через градацію штрафів: чим більше перевищення швидкості, тим суворіше покарання. Аналогічну систему пропонує законопроєкт №13314.

"Зараз штрафи за перевищення швидкості майже не стримують водіїв. Наприклад, навіть значне порушення можна "закрити'" лише за 340 грн, а за швидку оплату й взагалі за 170 грн", — пояснив депутат.

Він зазначив, що новий законопроєкт передбачає диференційовані штрафи: за перевищення на 10 км/год — 340 грн, понад 20 км/год — 680 грн, 30 км/год — 1360 грн, а за перевищення більш ніж на 80 км/год — 3400 грн.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Крейденко підкреслив, що одного лише закону замало — необхідно розвивати мережу камер автофіксації, адже саме це довело ефективність у європейських країнах, зменшуючи кількість ДТП на 30–35%.

Він також зазначив, що чинна система щорічно реєструє близько 3 мільйонів порушень. Окрім підвищення штрафів, політик підкреслив важливість запровадження системи штрафних балів та розгляду можливості позбавлення водійських прав у разі систематичних порушень швидкісного режиму.

"Якщо людина порушує 50 разів на місяць швидкісний режим, то треба забрати у таких водіїв посвідчення. Хай ідуть перевчатися та доводять, що вони гідні їздити", — підсумував він.

У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт № 13314, у якому запропоновано ввести пропорційну шкалу покарання за перевищення швидкості руху

Раніше "Апостроф" повідомляв, що у Києві вже понад два роки намагаються врегулювати проблему гучних автомобілів і мотоциклів, однак без змін у законодавстві ситуація не просувається.

В Україні майже 2 мільйони боргових проваджень пов’язані з несплаченими штрафами за порушення правил дорожнього руху.

Читайте також: у Патрульній поліції попередили українських водіїв про дезінформацію, що шириться у мережі з приводу запровадження нових штрафів.