Користувачів соціальних мереж потішила дотепна ідея реформування поїздів "Укрзалізниці".
Відфотошопленими знімками українських вагонів поділився на своїй сторінці у Facebook блогер Дмитро Коваленко.
"Ось це була б реальна реформа "Укрзалізниці"!", - написав він.
"Хороше нововведення. Потрібен ще вагон для пасажирів, які виттям вночі випрошують на похмелитися у дружини", "А сало з цибулею де є?", "Для цього теж окремий вагон", - пишуть коментатори.
Як повідомляв "Апостроф", "Укрзалізниця" запустила рекламну кампанію преміальної послуги – пасажирських перевезень у вагонах-салонах з пишним декором з портьєрами, килимами і шкіряними меблями. Згідно опису на сайті "Укрзалізниці", цяпреміум-послуга розрахована на заможних клієнтів. Подорож в такому "готелі на колесах" коштує як 11 квитків в спальному вагоні плюс численні супутні витрати.