RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Суспільство

Новини

25 листопада

24 листопада

Всі новини

У Росії вказали на хитрість при будівництві Керченського моста: фото

При будівництві Кримського моста спеціально врахували деталі, щоб під ним не змогли пройти маломірні судна.

Про це повідомляє російський політик Андрій Ілларіонов в LiveJournalLiveJournal.

За його словами, полотно автомобільної частини Керченського моста було навмисно розміщено на низьких опорах, при його максимальному наближенні до поверхні води. Це зробили спеціально для того, щоб не дати проходу під неосновними прольотами мосту будь-яким маломірним суднам, в тому числі прогулянковим яхтам, катерам, човнам.

Як відомо, Керченський міст був побудований з грубим порушенням норм міжнародного права, оскільки Україна як єдиний міжнародно визнаний власник півострова Крим і один з двох законних власників вод Керченської протоки ніколи не давала згоди на його будівництво.

"Тим не менше в 2014 році, коли Кремль заявив про намір побудувати міст через Керченську протоку, Україна поінформувала російську владу про те, що в Маріупольський порт Азовського моря заходять суди з надводною висотою 44 метра", - йдеться в повідомленні.

В результаті Росія побудувала міст з висотою арки основного проходу 35 метрів при максимальній допустимій висоті судів, що проходять під нею - 33 метри.

"Тепер Керченську протоку не можуть пройти 144 судна, які традиційно приходили до Маріуполя. У 2016 році через Маріуполь і Бердянськ в цілому здійснювалося приблизно 25% українського морського експорту. У 2017 року Маріупольський порт втратив 30% свого традиційного флоту і 14% вантажообігу. В 2018 року, за попередніми оцінками, втрати склали ще 45% вантажообігу для Маріупольського та 30% для Бердянського портів. Влітку 2018 року було декілька періодів, коли Маріупольський порт простоював по кілька днів через затримки суден при проході ними Керченсько го протоки і через їх огляду патрульними кораблями ФСБ ", - йдеться в повідомленні.

Як повідомляв "Апостроф", в Криму біля шляхопроводів і естакад встановлюють дорожні знаки, що нагадують водіям вантажівок про необхідність опустити кузов при під'їзді до дорожньої конструкції. Крім цього стало відомо, будівництво залізничної частини Керченського моста може зупинитися через нерівномірне просідання опор. Також експерти розповіли, що опори Керченського моста рухаються відразу на трьох ділянках.